Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

First Steps in Marketing Language-R.Kozierkiewicz

11-03-2012, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.50 zł     
Użytkownik Na-Rocha
numer aukcji: 2115195779
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-03-2012 16:55:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Witamy serdecznie w księgarni! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.


Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...

KSIĘGARNIA NA ROCHA

ul.Św.Rocha 13/15 lok.117
15-879 Białystok

tel. 512 [zasłonięte] 831

e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl


LITERATURA FACHOWA

biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,

teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata

KSIĘGARNIA NA ROCHA
...to księgarnia z pasją...



Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)



UWAGA!
Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.






Tytuł: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki.

Autor: Roman Kozierkiewicz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Format: 11.7x19.0cm

Ilość stron: 184

Wydanie: 1

Rok wydania: 2010

ISBN:[zasłonięte]978-83-16270-2





Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.

Książka zawiera:

zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.