Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FIAT DUCATO 2.5 DIESEL KEMPINGOWY CAMPER WEINSBERG

04-06-2012, 22:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik emarc
numer aukcji: 2331881666
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1005   
Koniec: 17-05-2012 15:33:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WROCŁAW
Do sprzedania Fiat Ducato - samochód kempingowy, waga poniżej 3,5 tony, wymagane tylko prawo jazdy kat. B (jak dla samochodów osobowych)

Fiat Ducato pojemność 2,5 diesel, 55kW, rok produkcji 1986, data pierwszej rejestracji - 24.04.1986.

Samochód kupiłem w Norymberdze od prywatnego właściciela z całą dokumentacją i wszystkimi rachunkami za dokonywane naprawy od 1986 roku.

Samochód w momencie kupna miał przebieg 250 000 km. Nie był uszkodzony, nigdy nie miał wypadku.

Właściciel z pochodzenia był Włochem, samochodu używał w trakcie wakacji, do podróży na Sycylię, skąd pochodził.

Samochód zarejestrowany w Polsce w dniu 11.07.2007 po wymaganych przeglądach technicznych pojazdu i instalacji gazowej (ogrzewanie wewnętrzne postojowe, lodówka, kuchenka).

Miałem zamiar jeździć samochodem przez okres studiów, więc z pomocą mojego wujka - mechanika samochodowego przeprowadziłem w nim generalny remont. Karoseria została naprawiona, ubytki zreperowane i uzupełnione nową blachą, w całości został wymalowany na nowy kolor z użyciem farb Renokolor w 2 kolorach. (Posiadam symbole kolorów farb i rachunki za farby, gdyby wymagane były poprawki).

Podwozie przeszło gruntowny remont, większość skorodowanych elementów została wymieniona na nowe, całość została zabezpieczona antykorozyjnie.

Kabina samochodu, a także komora silnika zostały wyciszone matami filcowymi i masami bitumicznymi. Wymieniłem: stalowy zderzak tylny na nowy, klosze świateł tylnych, tłumiki i rury wydechowe, jeden wahacz. W silniku wymieniony został rozrząd,wymieniono przewody gumowe, które mogły by być zużyte, cały silnik został uszczelniony.

Wymieniłem wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry. Wewnątrz auta przeprowadziłem renowacje. Wymieniłem całą tapicerkę części mieszkalnej na nową, niektóre gąbki materacy, naprawiłem szafki, zmieniłem uchwyty w szafkach na nowe. Założyłem instalacją centralnego zamka, ale nie sprawdzała się przy drzwiach odsuwanych, więc została odłączona. W drzwiach kierowcy założyłem elektryczną szybę. W ubiegłym roku w trakcie pobytu (rocznego)samochodem we Włoszech, wymieniłem sprzęgło na nowe (5 tys km temu).

Karoseria wyposażona jest w duży, pakowny box zamykany na klucz, uchwyty na deskę surfingową (lub narty), bagażnik na 3 rowery umieszczony z tyłu, i uchwyty do przedsionka/baldachimu, który zakupiłem dodatkowo. Siedzenie kierowcy to fotel kubełkowy Recaro, bardzo wygodny, ale przetarty, wymagający pokrowca (na wyposażeniu samochodu są dwa pokrowce).

Fotel pasażera jest obrotowy - zapewnia dodatkowe miejsce do siedzenia w części mieszkalnej podczas postoju. Samochód zarejestrowany jest jako 5 osobowy, wszystkie siedzenia posiadają pasy bezpieczeństwa. Miejsce do spania dla pięciu osób zapewniają 2 duże rozkładane łóżka. Jedno na dole, po rozłożeniu kanap i stołu, drugie rozkładane na górze (przy rozłożonym górnym łóżku, możliwe jest poruszanie się po samochodzie, siedzenie przy stole i spożywanie ;) ).

Wyposażenie:

Radio z CD z dobrym nagłośnieniem (4 głośniki, 2 w części mieszkalnej)

Lodówka na prąd 12V, 220V i gaz,

Zlewozmywak,

Toaleta turystyczna przenośna,

Kuchenka (2 palniki),

Ogrzewanie postojowe gazowe - piecyk Truma,

Zbiornik na wodę w bagażniku,

Butla gazowa w bagażniku - wystarcza na wiele wyjazdów,

Dodatkowe lusterka w części mieszkalnej,

Dodatkowe wieszaki na ubrania,

Uchwyty na kubki (również w drzwiach kierowcy),

Rolety,

Zasłony,

Nocna zasłona na szyby przednie,

Wiatrak 12 volt na kokpicie (lekko uszkodzony, działa ale trzeba skleić nóżkę)

Hak - sprawdzony ciągnąłem niejednokrotnie przyczepę towarową.

Kabel zasilający 220V na kemping, przystosowany na wszystkie kempingi europejskie.

Cały sprzęt jest sprawny, nigdy nie było z nim kłopotów, wszystkie zamki i okna są szczelne. Do samochodu posiadam wszystkie dokumenty zarówno polskie (dowód rejestracyjny, karta pojazdu) jak i niemieckie (TUV, rachunki, itd.), 2 kluczyki, instrukcję obsługi, kluczyki do boxu dachowego.

Posiadam zapasowy komplet opon letnich, używanych, mogę je dołączyć do samochodu, niestety w tej chwili są w Rzeszowie (można odebrać).

Auto było używane przeze mnie 5 lat. Garażowane w czasie zimy. Pomimo tego blachy rdzewieją, były corocznie odświeżane i odmalowywane ręcznie albo pistoletem. W chwili obecnej również wymagają zamalowania w niektórych miejscach.

Co roku wymieniany był olej i filtr oleju. Auta używałem głównie do jazdy podczas wakacji, ale też w trakcie roku akademickiego, na krótkie wyjazdy na weekendy, wycieczki czy festiwale. Czasem służyło mi do przeprowadzek (baaardzo pojemne).

Samochód nigdy nie sprawiał problemów w podróży, silnik pracuje bardzo dobrze, spalanie w trasie wynosi 8-9 l/100 km przy prędkości 70-90 km/h, po mieście ok 12-13 l/100 km. Optymalna prędkość jazdy to 70-90km/h, powyżej tej prędkości samochód robi się głośny, ale spokojnie można nim jechać 110 km/h (maksymalnie 120 km/h)

Jeździłem tym samochodem po całej Europie, z rodziną bądź przyjaciółmi byłem na Sycylii i we Włoszech, w Norwegii, Rumunii, Serbii, Słowenii, Danii, podróży dookoła Niemiec. Służył mi przez rok podczas pobytu na studiach we Włoszech, w tym czasie zwiedziłem nim (za śmieszne pieniądze) całe Włochy. Przejechałem nim Karpaty, Alpy i fiordy w Norwegii.

Silnik jest bardzo mocny, z pełnym obciążeniem wyjeżdża bez problemów pod najwyższe wzniesienia (także po drogach szutrowych). Na autostradach płatność jak dla samochodów osobowych poniżej 3,5 tony. Oczywiście nie podlega płatności na drogach objętych systemem VIATOLL.

Ze względu na to, że jak na auto kempingowe jest niezbyt długi, łatwo nim jeździć i parkować w mieście (ogromny plus przy zwiedzaniu miast). Nie jest klasyfikowany jako auto kempingowe na parkingach - można spać za darmo.

W większości państw europejskich nie można parkować typowymi kamperami w miastach, jednak z uwagi na fakt, że drzwi od części mieszkalnej w tym aucie są przesuwne, w świetle prawa nie jest on traktowany tam jako samochód kempingowy i można nim parkować wszędzie.

W tej chwili samochód ma przejechane 300 000 km, jest w pełni sprawny i stale użytkowany.

Usterki: Z tyłu przy lampie prawej ma wgniecenie (siostra puknęła w hydrant) jest wyklepane ale trzeba zamalować ok 10-15 cm2.

Od nowości brakuje zaślepki w kolumnie kierownicy - bez znaczenia dla funkcjonalności, nigdy nie starałem się tego uzupełniać.

Ułamałem jeden zamek przy szafce, ale zamyka się i otwiera.

Brak jednego kołpaka - zgubiłem.

Polecam bardzo, zapraszam do licytacji.

To wspaniałe auto wakacyjne, jestem przekonany że będzie służyło jeszcze wiele lat wszelkie pytania dodatkowe proszę kierować na adres [zasłonięte]@gmail.com , lub dzwonić pod numer telefonu 662[zasłonięte]047 lub (jeśli nie odpowiada) 662[zasłonięte]102