Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Falkowski - Psychologia poznawcza w praktyce

12-07-2015, 0:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5443904355
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-07-2015 00:01:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
601[zasłonięte]220200[zasłonięte]00191[zasłonięte]703

Falkowski - Psychologia poznawcza w praktyce
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11672
Wymiar: 16.8x23.8cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 448
Ocena: -
Waga: 0,64 kg
Indeks: 551[zasłonięte]00100KS
Rok wydania: 2011
Autor: Falkowski Andrzej
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki

Podtytuł: Ekonomia, biznes, polityka.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.

Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. (...) Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.

Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Maruszewskiego
d
Zobacz także...