Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Etykieta w biznesie Jarczyński - Wys 24H S-c

19-01-2012, 21:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik nantess
numer aukcji: 2034183300
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 9   
Koniec: 12-01-2012 21:23:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Etykieta w biznesie


Autor: Adam Jarczyński
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2228-3
Okładka: miękka
Liczba stron: 248
Wymiary: A5
Rok wydania: 2009
Cena rynkowa: 39,00 zł.


 

Etykieta w biznesie Jarczyński - Wys 24H S-c

Kodeks dobrych manier

Dobre maniery w pracy
Kindersztuba na co dzień i od święta
Firmowy dress code
Elegancka wizytówka
Główne reguły precedencji w biznesie
Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
Właściwe zachowanie podczas przyjęć

Wszystko, co robisz, rób z klasą!

Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę -- zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.

Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -- mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!




Grzecznie, czyli skutecznie

Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.