Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ETYKA MEDIÓW (P. Czarnecki) Difin Nowa!

19-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik KsiegarniaLiber
numer aukcji: 2035039405
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 14:52:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ETYKA MEDIÓW 
Paweł Czarnecki

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.

Wydawnictwo Difin
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 144
Rok wydania: 2008
Uwaga: Książka jest powystawowa, stan bardzo dobry

Wysyłka 0 zł