Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Etnografia organizacji i Mapy strategii w biznesi

24-01-2012, 5:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119.90 zł     
Użytkownik Stokrotka_ak4
numer aukcji: 2041881395
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-01-2012 19:14:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

Adres: Księgarnia Stokrotka ul. Kasztelańska 76/24 58-316 Wałbrzych
Pozostałe informacje

Płatności

ING Bank 78 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9080090 [zasłonięte] 769474
Pozostałe informacje

DUŻE ZAKUPY , JEDNA PRZESYŁKA:)

Regulamin

Tylko nowe ksiązki !!!

Koszt przesyłki obejmuje koszty opakowania i transportu.

Serdecznie wszystkich zapraszamy :)

Inne

 

DUŻE ZAKUPY , JEDNA PRZESYŁKA:)

Życzymy niezapomnianych wrażeń i zapraszamy do częstych odwiedzin naszej księgarni :)

http://ksiegarniastokrotka.na.alle

  

                

Etnografia organizacji

Autor:   Kostera Monika (red.)

Wydawnictwo: GWP

Opis fizyczny:    394 s., 235 x 165 mm, oprawa miękka

Kategoria:           BIZNES I EKONOMIA

Dostępne od:    2011-09

Opis

      „Etnografia organizacji” przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji, stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Książka jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej, i nie tylko. Zawiera omówienie badań empirycznych z bardzo rozległego i niejednorodnego terenu. Poszczególne części dotyczą organizacji wielokulturowych, kierowania zespołem, niematerialnych elementów kultury organizacji, a także ról przyjmowanych przez organizacje i ich uczestników.

      Książkę w sposób szczególny polecamy, studentom nauk społecznych i ekonomicznych oraz przedstawicielom świata biznesu – kadrze zarządzającej, menadżerom i dyrektorom pragnącym udoskonalenia firm, którymi przewodzą, a także wszystkim osobom zainteresowanym badaniami etnograficznymi

Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Autor:   Kaplan Robert S., Norton David P.

Wydawnictwo: GWP

Opis fizyczny:    496 s., 235 x 165 mm, oprawa miękka

Kategoria:           BIZNES I EKONOMIA

Dostępne od:    2011-09

Opis

        Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom:

· uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom;

· zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu;

· dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy;

· znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować;

· skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.

      Życzymy niezapomnianych wrażeń

Kupując więcej książek, płacisz tylko raz za przesyłkę :)

   Koszt przesyłki jest zawsze podany w opisie przedmiotu – jeśli kupujesz kilka przedmiotów, za przesyłkę zapłacisz tylko raz, ponieważ wysyłamy wszystkie jedną paczką! Obowiązuje wtedy najwyższy koszt przesyłki spośród zakupionych aukcji.(Np. Zakupiono trzy książki, dwie z nich mają koszt wysyłki po 9,50 zł, a jedna 10 zł. W takiej sytuacji cała przesyłka będzie kosztowała 10 zł.)

DUŻE ZAKUPY , JEDNA PRZESYŁKA:)

   
      Pod tym adresem znajdziesz tylko interesujące książki

http://alle/show_user_auctions.php?uid=20[zasłonięte]203

  
 

 

GCS-AP1-R