Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ESSENTIALS OF MARKETING MANAGEMENT Lancaster

26-10-2014, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 370.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643418090
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:33:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49946, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55534, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26740, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47168, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81204, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49946, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55534, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47168, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81204

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Essentials of Marketing Management

ESSENTIALS OF MARKETING MANAGEMENT Lancaster

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Geoffrey Lancaster, Lester Massingham
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 10 Sep 2010
Dimensions: 24.6 x 19.2 x 2.6 cm
Format: Paperback
Pages: 552
Condition: NEW
Product_ID: A41555C474

 

 

The overall success of an organization is dependent on how marketing is able to inform strategy and maintain an operational focus on market needs. With an array of examples and case studies from around the world, Lancaster and Massingham offer an alternative to the traditional American focused teaching materials currently available. Topics covered include: consumer and organizational buyer behaviour; product and innovation strategies; direct marketing; and, e-marketing. Designed and written for undergraduate, MBA and masters students in marketing management classes, ''The Essentials of Marketing Management'' builds on successful earlier editions to provide a solid foundation to understanding this core topic.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGEMENT CONSULTANCY O'Mahoney, Markham

 STRATEGIC ADVERTISING MANAGEMENT Percy

 MANAGEMENT: CONCEPTS AND PRACTICES Tim Hannagan

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 ESSENTIALS OF GLOBAL MARKETING Svend Hollensen

 RETAIL MANAGEMENT Barry Berman, Joel Evans