Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ESSENTIAL ELEMENTS FOR BRAND IDENTITY Budelmann

22-05-2014, 19:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 153.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177124510
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 19:23:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25379, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27444, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36349, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37012, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02435, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25379, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27444, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36349, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37012, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02435

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Essential Elements for Brand Identity: 100 Principles for Designing Logos and Building Brands (Essential Design Handbooks)

ESSENTIAL ELEMENTS FOR BRAND IDENTITY Budelmann

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kevin Budelmann, Yang Kim, Curt Wozniak
Language: English
Publisher: Rockport
Publication Date: 15 April 2013
Dimensions: 25.1 x 21.6 x 2.3 cm
Format: Paperback
Pages: 300
Condition: NEW
Product_ID: 159B5C7936

 

 


Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusion for designers as well as clients. New in paperback, Brand Identity Essentials lays a foundation for brand building, defining the tools and building blocks, and illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design. It is a one-stop reference for connecting visual design elements for logos to branding concepts, and demonstrates core identity design principles through clear organization and a variety of sources and examples.
Through a cohesive structure that explores broader concepts in relation to graphic identities, identity programs, and brand identities, Brand Identity Essentials links formal design concerns with business issues. Design students and seasoned brand managers alike will appreciate the pragmatic relevance of its content and be inspired by the representative body of work collected and presented throughout the book.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 UNIVERSAL PRINCIPLES OF DESIGN Lidwell, Holden

 SYMBOL Angus Hyland, Steven Bateman

 LOGOTYPE Michael Evamy

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 LOGO DESIGN LOVE David Airey