Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

en-bs NAOMI KLEIN : NO LOGO / STAN BDB- ANGIELSKI

19-01-2012, 19:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 19 zł      Aktualna cena: 19 zł     
Użytkownik engbooks1
numer aukcji: 2006176369
Miejscowość Poznań
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 39   
Koniec: 16-01-2012 11:29:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

e-mail - [zasłonięte]@gmail.com
telefon komórkowy - 504 [zasłonięte] 79 26

list polecony - 6 zl

Bank 1 WBK S.A. 82 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3590001 [zasłonięte] 133615

Zakupy w sklepie English Bookstore oznaczaja akcpetacje regulaminu znajdujacego sie na stronie "o mnie", bardzo prosimy o zapoznanie sie z regulaminem.

W przypadku zakupu wiekszej (niz jedna) ilosci ksiazek oplate za wysylke obliczamy w nastepujacy sposob: do kosztu wybranej opcji wysylki najciezszej ksiazki (najwyzsza cena wysylki listem ekonomicznym lub priorytetowym zaleznie od wybranej opcji) dodajemy 2 zl za kazda kolejna ksiazke do trzech, powyzej trzech +1 zl za kazda nastepna.

 

  

  

NAOMI KLEIN

 

 

 

 

 

 

NO LOGO

 

 

 

DANE TECHNICZNE (C1)

OPRAWA: miekka

LICZBA STRON: 490

STAN: bardzo dobry -

 

 

 

 

 

 

 

 

OPIS:

The book that offers a cure for affluenza, 'No Logo' is one of those rare books that defines a generation, the most significant one since Douglas Coupland's 'Generation X'. By the time you're twenty-one, you'll have seen or heard a million advertisements. But you won't be happier for it. This is a book about that much-maligned, much-misunderstood generation coming up behind the slackers, who are being intelligent and active about the world in which they find themselves. It is a world in which all that is 'alternative' is sold, where any innovation or subversion is immediately adopted by un-radical, faceless corporations. But, gradually, tentatively, a new generation is beginning to fight consumerism with its own best weapons; and it is the first skirmishes in this war that this abrasively intelligent book documents brilliantly.

 

 

GCS-AP1-R