Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Employer branding. Budowanie wizerunku... [nowa]

19-01-2012, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999463922
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 11:20:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Kozłowski Marek

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64153
  • liczba stron: 212
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-12
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka jest poświęcona employer brandingowi - stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor wskazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką jako pracodawca. Przekonuje, że czasem niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieśćzaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce pozwoli organizacjom doskonalić się, z korzyścią dla jej pracowników, ułatwi budowanie przewagi konkurencyjnej, osiąganie zysków i pomoże zrealizować cele, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono:- ideę i kształtowanie się employer brandingu,- zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich- przemian gospodarczo-ekonomicznych,- kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,- trendy w employer brandingu na polskim rynku,- główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,- uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,- zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,- analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,- najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,- problematykę employer brandingu zewnętrznego,- koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,- najważniejsze działania w zakresie employer brandingu.Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.