Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EMOTIONOMICS Dan Hill

25-10-2014, 19:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 137.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642255566
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 18:22:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59913, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42737, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28465, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46082, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94618, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59913, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42737, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28465, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46082, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94618

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Emotionomics: Leveraging Emotions for Business Success

EMOTIONOMICS Dan Hill

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dan Hill
Language: English
Publisher: Kogan page
Publication Date: 3 Oct 2010
Dimensions: 15.6 x 1.8 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A749[zasłonięte]896

 

 

''I believe that 'emotion' is where it's at.'' (Tom Peters). For far too long, emotions have been ignored in favour of rationality and efficiency, but breakthroughs in brain science have revealed that people are primarily emotional decision-makers. Many companies have not yet accepted that fact, much less acted on it. In this fully revised edition, ''Emotionomics'' will help you to understand emotions in terms of business opportunities - both in the marketplace and in the workplace. In today's highly competitive marketplace where many products look alike, it is the emotional benefit that can make the difference. At the same time, companies with engaged, productive work forces will undoubtedly achieve competitive advantage. Dan Hill's book draws on insights gathered through facial coding, the single best viable means of measuring and managing the emotional response of customers and employees, to help you to leverage emotions for business success in terms of branding, product design, advertising, sales, customer satisfaction, leadership and employee management. Emotions matter and ''Emotionomics'' will help you to step closer to customers and employees, but step ahead of your competitors.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PRICELESS: THE HIDDEN PSYCHOLOGY OF VALUE

 NUDGE Richard Thaler, Cass Sunstein

 THE BLACK SWAN: IMPACT OF THE HIGHLY IMPROBABLE

 HERD: HOW TO CHANGE MASS BEHAVIOUR BY ... Earls

 PREDICTABLY IRRATIONAL Dan Ariely

 RICHARD BANDLER'S GUIDE TO TRANCE-FORMATION