Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EMOCJONOMIKA Dan Hill / NOWA

29-01-2014, 20:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik dulak
numer aukcji: 3900584461
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 3   
Koniec: 29-01-2014 19:30:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kramik z różnościami
zapraszam na moje aukcje
| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
Informacje:
Nie prowadzę sklepu - niemal wszystkie towary wystawiane na moich aukcjach są rzeczami które zalegają w domu i nie są mi więcej potrzebne. Czasem zdarza się coś niemal nowego, czasem coś starszego - zapraszam do przejrzenia innych moich aukcji.
Wysyłka:
Wylicytowane towary wysyłam najchętniej kurierem albo przez Paczkomaty. To bardzo wygodne formy dostawy, ale jeśli preferujesz Pocztę, w większości aukcji jest i taka możliwość. Proszę pamiętać że list zwykły to przesyłka nierejestrowana i w wypadku niedoręczenia nie ma możliwości składania reklamacji. W przypadku wysyłek Pocztą Polską jest możliwość że paczka zostanie wysłana 2-3 dni po otrzymaniu zapłaty za towar.
Płatnosci:
Po wygraniu aukcji proszę o wypełnienie karty dostawy i płatności. Płatność przyjmuję najchętniej przez PayU ale jest też możliwość zapłaty na konto. Jego numer zostanie przesłany w potwierdzeniu wygrania aukcji.
Książka nowa - nigdy nie czytana

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
Zapraszamy także na inne nasze aukcje !