Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Elektroniczny marketing poprzez Inernet

19-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9 zł     
Użytkownik ooopsie
numer aukcji: 2035591240
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 16:31:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Elektroniczny marketing poprzez Internet
Autor: Janusz Wielki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2000
Strony: 160
Format: 24x17cm
Okładka: miękka
Stan: dobry. ok. 10 stron pozaznaczanych markerem.

Z okładki:
Książka przedstawia najnowsze tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem i prowadzeniu działalności marketingowej. Zagadnienia związane z reengineeringiem oraz marketingiem prowadzonym poprzez Internet, obecne już w zarządzaniu i działalności firm amerykańskich czy Europy Zachodniej, są niemal nie znane polskiemu czytelnikowi, wyznaczają zaś nowe kierunki w filozofii zarządzania, prowadzenia operacyjnej działalności, a także opracowywania strategii marketingowej. Publikacja jest pionierskim wprowadzeniem w problematykę wyznaczającą zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw, w działalności z zakresu marketing-mixu. Wpływ informatycznej technologii i rozwoju telekomunikacji na zarządzanie wciąż rośnie, stwarzając nowe możliwości innowacyjnego działania również polskim firmom.

Jak widać pozycja nieco archaiczna, jednak nadal bardzo przydatna w zrozumieniu niektórych mechanizmów rządzących marketingiem internetowym :-)

Proszę o zapoznanie się ze stroną "o mnie" i zapraszam na inne moje aukcje!