Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EFFECT SIZES FOR RESEARCH Robert Grissom, John Kim

26-09-2014, 2:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 250.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551984603
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014 02:57:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78081, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58776, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67836, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53655, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78081, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58776, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67836, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53655

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Effect Sizes for Research: Univariate and Multivariate Applications, Second Edition

EFFECT SIZES FOR RESEARCH Robert Grissom, John Kim

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Grissom, John Kim
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 16 Dec 2011
Dimensions: 2.8 x 15.9 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 452
Condition: NEW
Product_ID: A415D77695

 

 


Noted for its comprehensive coverage, this greatly expanded new edition now covers the use of univariate and multivariate effect sizes. Many measures and estimators are reviewed along with their application, interpretation, and limitations. Noted for its practical approach, the book features numerous examples using real data for a variety of variables and designs, to help readers apply the material to their own data. Tips on the use of SPSS, SAS, R, and S-Plus are provided. The book's broad disciplinary appeal results from its inclusion of a variety of examples from psychology, medicine, education, and other social sciences. Special attention is paid to confidence intervals, the statistical assumptions of the methods, and robust estimators of effect sizes. The extensive reference section is appreciated by all.
With more than 40% new material, highlights of the new editon include:
  • three new multivariate chapters covering effect sizes for analysis of covariance, multiple regression/correlation, and multivariate analysis of variance
  • more learning tools in each chapter including introductions, summaries, "Tips and Pitfalls" and more conceptual and computational questions
  • more coverage of univariate effect sizes, confidence intervals, and effect sizes for repeated measures to reflect their increased use in research
  • more software references for calculating effect sizes and their confidence intervals including SPSS, SAS, R, and S-Plus
  • the data used in the book are now provided on the web along with new data and suggested calculations with IBM SPSS syntax for computational practice.

Effect Sizes for Research covers standardized and unstandardized differences between means, correlational measures, strength of association, and parametric and nonparametric measures for between- and within-groups data.
Intended as a resource for professionals, researchers, and advanced students in a variety of fields, this book is also an excellent supplement for advanced statistics courses in psychology, education, the social sciences, business, and medicine. A prerequisite of introductory statistics through factorial analysis of variance and chi-square is recommended.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DISCOVERING STATISTICS USING R Field, Miles

 PUBLICATION MANUAL

 MULTILEVEL ANALYSIS Tom Snijders, Roel Bosker

 UNDERSTANDING THE NEW STATISTICS Geoff Cumming

 THE ESSENTIAL GUIDE TO EFFECT SIZES Paul Ellis