Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EduROM gra edukacyjna Czytam i Piszę 6-10 la[NOWA]

19-01-2012, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 69 zł      Aktualna cena: 69 zł     
Użytkownik sklep-onyks
numer aukcji: 2002115046
Miejscowość Bielsko Biała
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 46   
Koniec: 15-01-2012 15:30:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


EduROM gra edukacyjna Czytam i Piszę 6-10 lat (3E60-807D3)



Pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci, która nauczy czytać i pisać. Program komputerowy wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się czytać płynnie i ze zrozumieniem oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania.

Dla dziecka nauka liter i ortografii oparta na zabawie, jest atrakcyjna. Dzięki różnorodnym ćwiczeniom interaktywnym, animacjom, kolorowym ilustracjom i narracjom – dostosowanych do wieku odbiorcy – swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów. Język polski dla dziecka pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy malucha, bez konieczności uciekania się do pomocy rodziców.

Nauka przez zabawę
Pracując z programem dzieci uczestniczą w pasjonujących zabawach i grach językowych [m.in. rozwiązują rebusy, krzyżówki, tworzą rymowanki, słuchają piosenek]. Bawiąc się niezwykle szybko i skutecznie przyswajają nowe umiejętności. Dzięki ćwiczeniom z polskiego o wzrastającym poziomie trudności, dziecko rozwija kreatywność oraz umiejętność kojarzenia pojęć, a także doskonali koncentrację.

Animacje
Świetną zabawę gwarantują liczne kolorowe animacje, które wspomagają naukę. Gdy dziecko poprawnie wykona ćwiczenie, pojawi się dodatkowa animacja w formie nagrody. Jednym z udogodnień programu jest możliwość wydruku wielu materiałów pomocniczych.

Inteligentne rozwiązania
Podczas wykonywania ćwiczeń program dostosowuje materiał do umiejętności i wiadomości dziecka. Dzięki opcji podpowiedzi maluch, który gorzej radzi sobie z wybranymi ćwiczeniami, jest wspierany podpowiedziami naprowadzającymi. Aby ułatwić samodzielną pracę dziecka wszystkie polecenia oraz opisy zostały nagrane i mogą być w dowolnej chwili wielokrotnie odsłuchane. Ciekawy rodzic na bieżąco może śledzić osiągnięcia dziecka na poszczególnych etapach gry i w każdym ćwiczeniu oddzielnie. Dodatkowo program może być wykorzystywany przez kilkoro dzieci na tym samym komputerze.

Atrakcyjna fabuła
Głównymi bohaterami programu są, rówieśnicy użytkownika programu – Zuzia i Antek, którzy podejmują się wyprawy po zaczarowane przedmioty, potrzebne do odzyskania znikających na całym świecie liter. Pomaga im profesor Grafologus. W trakcie zabawy dziecko przenosi się w różne okresy historyczne oraz miejsca geograficzne, aby zdobyć wyznaczone przedmioty. Dzięki temu przy okazji nauki czytania i pisania, dzieci zdobywają szeroką wiedzę z wielu różnych dziedzin.

Ortografia
Dodatkowe wyposażenie programu stanowi słownik ortograficzny obrazkowy, zawierający wyrazy, których pisownia może sprawiać trudności. Dostępne są również dwie gry ortograficzne, w trakcie których dziecko może ćwiczyć pisownię trudniejszych wyrazów.

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:

• 176 różnorodnych zadań
• ponad 200 multimedialnych stron
• połączenie zabawy i nauki
• staranne opracowanie metodyczne
• zróżnicowany stopień trudności zadań
• podział na jednostki językowe
• ilustrowany słowniczek ortograficzny
• gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów
• setki ilustracji i animacji
• piosenki, wierszyki, fragmenty baśni
• przeznaczony również dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania
• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• możliwość śledzenia postępów w nauce:
§ rejestr wyników,
§ tablica rekordzistów;
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji


MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

Dla systemów Windows 98/ME:

• procesor Pentium II 300 MHz
• 128 MB pamięci operacyjnej

Dla systemów Windows 2000/XP/Vista/Windows 7:

• procesor Pentium II 500 MHz
• 256 MB pamięci operacyjnej

Pozostałe parametry:

• procesor Pentium II 500 MHz
• 256 MB pamięci operacyjnej
• 50 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• Internet Explorer 5.5 lub wyższy
• mysz
• głośniki lub słuchawki



EduROM gra edukacyjna Czytam i Piszę 6-10 lat