Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA LITERACKA W SZKOLE. ANTOLOGIA OPRACOWAŃ

08-03-2012, 0:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik doktor_libidinum
numer aukcji: 2107821101
Miejscowość NAMYSŁÓW
Wyświetleń: 5   
Koniec: 08-03-2012 22:28:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 1989
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



EDUKACJA LITERACKA W SZKOLE. ANTOLOGIA OPRACOWAŃ, CZ. III: TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE PROBLEMY SZKOLNEGO ODBIORU LITERATURY, wybór i opracowanie Władysław Dynak, Mieczysław Inglot, Wrocław 1989, stron 244.

Stan bardzo dobry.




SPIS TREŚCI:

- Maria Marcjan: O szkolnych uwarunkowaniach odbioru dzieła literackiego.
- Jan Polakowski: O niektórych współczesnych uwarunkowaniach kulturowych odbioru dzieła literackiego przez młodzież. Zarys problematyki badawczej.
- Jan Polakowski: Odbiór dzieła literackiego jako przedmiot badań empirycznych. Próba systematyki głównych kierunków i tendencji badawczych.
- Ewa Ogłoza: Problem odbioru dzieła literackiego w literaturze metodycznej z lat 1[zasłonięte]918-19.
- Zofia Świątyńska-Polakowska: Główne kierunki w badaniach nad odbiorem literatury zaadresowanej do młodzieży.
- Wojciech Pasterniak: Uwagi o wewnętrznym sterowaniu odbiorem dzieła literackiego.
- Maria Tyszkowa: Metodologiczne problemy badań nad odbiorem sztuki przez dzieci.
- Mieczysław Inglot: Uczniowska konkretyzacja lektury pozaszkolnej i jej miejsce w literackiej świadomości młodzieży.
- Anna Marzec: Z metodologicznych doświadczeń badań nad odbiorem współczesnej prozy polskiej.
- Anna Marzec: Style szkolnego odbioru.
- Zenon Uryga: Dydaktyczne cele i założenia badań nad odbiorem liryki.
- Zenon Uryga: Sposób badania [odbioru liryki] i związane z nim problemy.
- Stanisław Bortnowski: O dzisiejszych normach czytania (uczniów).
- Bożena Chrząstowska: O rozumieniu utworów literackich (przez dzieci i młodzież).