Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Edukacja i (nie)równość społeczna kobiet

19-01-2012, 14:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 57.20 zł      Aktualna cena: 57.20 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 1996837937
Miejscowość Katowice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 22   
Koniec: 13-01-2012 02:38:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W okresie przerwy świątecznej 26.12- 30.12 zmuszeni jesteśmy do przerwy w nadawaniu towaru. Wszystkie zakupione rzeczy wyślemy po Nowym Roku. Przepraszamy za nieudogodnienia.


Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Edukacja i (nie)równość społeczna kobiet

Autor: Agnieszka Gromkowska-Melosik

ISBN: [zasłonięte]978-8387-637-6

Liczba stron: 516

Format: 16.5x24.5cm

Oprawa: Twarda

Data Wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: IMPULS

Cena:

tylko 57,16 zł

Opis przedmiotu

Książka jest rezultatem zainteresowań badawczych szeroko rozumianymi relacjami między tożsamością kobiet, edukacją, kulturą i społeczeństwem. Autorka sądzi, że można ją usytuować, podobnie jak poprzednie jej prace, na pograniczu socjologii edukacji oraz gender studies. Z jednej strony podnosi ona problemy związane ze społecznymi funkcjami edukacji, szczególnie – socjalizacyjną, selekcyjną i stratyfikacyjną, w odniesieniu do sytuacji kobiet. Z drugiej strony porusza kwestie dotyczące bezpośrednio kobiet jako grupy społecznej w aspekcie szeroko rozumianego dostępu do różnych form tożsamości, do wykształcenia czy rynku pracy.

Książka składa się z dwóch części.
Pierwsza część jest poświęcona analizom o charakterze teoretycznym i rekonstrukcyjnym. W tej części pracy ważne jest podsumowanie, w którym przedstawiono wybrane paradoksy w relacjach między edukacją, tożsamością a sytuacją życiową kobiet.

W drugiej części książki Autorka przytacza wyniki przeprowadzonych przez nią badań jakościowych, w których wzięły udział kobiety sukcesu – polskie menedżerki (na kierowniczych stanowiskach) i akademiczki-humanistki (pracujące na uczelni i mające przynajmniej stopień doktora). W kontekście badawczym podejmuje te zagadnienia, które wcześniej były przeanalizowane w części teoretycznej.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.