Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EATING THE BIG FISH Adam Morgan

23-01-2014, 23:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 121.91 zł     
Użytkownik Big10-pl
numer aukcji: 3827547462
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-01-2014 22:32:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O NAS

GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA ZAKUPÓW

PROWADZONE PRZEZ NAS AUKCJE

OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ

BEZPIECZEŃSTWA

ALLEGRO

W ramach tego programu Serwis Allegro gwarantuje Państwu

zwrot gotówki za zakupiony przedmiot wraz z kosztami przesyłki do kwoty 10 000 zł.

MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARÓW

Towary zakupione na naszych aukcjach mogą zostać zwrócone w terminie 10 dni od daty zakupu. Zgodnie z obowiązującym prawem. Szczegółowe zasady oraz wyjątki wskazane zostały w regulaminie naszych aukcji znajdującym się na stronach "O mnie"

PRZESYŁKI UBEZPIECZONE

Wszystkie nasze przesyłki kurierskie są ubezpieczone- oznacza to, że w wypadku uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości otrzymacie Państwo zwrot gotówki za uszkodzony towar. Warunkiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego w obecności doręczyciela. ( Formularz taki każdy kurier posiada przy sobie)

JEDNA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ

W wypadku przesyłki kurierskiej (wpłata na konto lub PayU) przedmioty wylicytowane przez Państwa na naszych pozostałych aukcjach zostaną przesłane wraz z przedmiotem wylicytowanym na tej aukcji bez dodatkowych kosztów przesyłki Warunkiem jest wpisanie przedmiotów, które mają zostać wysłane wspólną przesyłką do formularza płatności aukcji.

REGULAMIN

Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu naszego sklepu znajdującego się na stronie "O mnie".

KONTAKT

 

 Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Second Edition)

EATING  THE  BIG  FISH  Adam  Morgan

 Author: Adam Morgan
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 3 Mar 2009
Dimensions: 16.3 x 3 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 368



EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.

 

 

tel: 793[zasłonięte]468

email: [zasłonięte]@sconsulting.pl

PŁATNOŚCI

Dla Państwa wygody polecamy płatności


DOSTAWA

 

Wysyłka towaru nastąpi w terminie od 5-7 DNI ROBOCZYCH.

 

Nie ma możliwości, wcześniej realizacji wysyłek.

Kupując kilka książek za przesyłkę

kurierską płacisz tylko raz

Jeśli jesteś zainteresowany jakąś ksiażką, a nie posiadamy jej aktualnie wystawionej - prosimy o wiadomość. Gwarantujemy, że u nas kupisz ją najtaniej.

 

 

DOWÓD ZAKUPU

Do każdego zakupu dołączamy:

Paragon

lub

fakturę VAT