Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Eat Out! Restaurant Design and Food Experiences

08-03-2012, 0:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 189 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2106950272
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 08-03-2012 16:53:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Eat Out! Restaurant Design and Food Experiences


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]95525
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 288
Wydawnictwo Gestalten Verlag
Język Angielski

Cena: 189.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208


Książka do wglądu w Księgarni Muzeum Bookoff.

To attract customers, today’s restaurants have to set themselves apart in more than a superficial way. These days, striking design concepts are not enough – a restaurant should fulfill a thought-out concept that creates remarkable experiences for its diners.

Eat Out! features an extensive selection of restaurants, bars, ice cream shops, and candy stores that aims to attract a discerning clientele with unique food experiences. The design of these establishments varies widely: from glamorous to minimalistic, from romantic to high-tech. The book not only describes the design approaches used, but also how these contribute to the overall presentation of the food. In “Rough Chic,” for example, dishes just like grandma used to make are served in an atmosphere characterized by natural and folkloristic elements. Thus, a calm ambience of familiar comfort and fond memories is created for a stressed-out public. At the other end of the design spectrum, “The New Grand” is made up of examples of sophisticated interiors in which exquisite food is served on premium tableware. Here, customers are welcomed into an inspiring world of splendid elegance, where nothing remotely resembles their daily routine.

Eat Out! also examines in detail the different concepts that a variety of restaurants have for their food – for example, a focus on certain dishes or an exclusive form of presentation (“one-dish menus”). In addition, the book documents unconventional events and installations in which collective food experiences that appeal to all of the senses are created by eating together in extraordinary places or by unusual serving methods.

Eat Out! features international locations, concepts, and designers that deal with the world of food in a timely and surprising way. The book sheds light on current trends and future developments in restaurant design and the creation of exceptional shared dining experiences.