Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania...

19-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061949
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 04:52:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Michał Łebkowski

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2185-9
  • liczba stron: 240
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-06
  • Opis

    Lustereczko, powiedz przecie,kto jest najwspanialszy w necie?

    • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
    • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
    • Interaktywne relacje z klientami
    • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
    • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
    Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

    Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

    Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
    Internet ma przyszłość!
    • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
    • Narzędzia budowania image'u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
    • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
    • Grzechy główne działań internetowych.
    • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
    • Case studies

    Spis treści:

    Wprowadzenie (5)

    1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)
    • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
    • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
    • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
    • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
    • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

    2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)
    • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
    • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
    • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

    3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)
    • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
    • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
    • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
    • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
    • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
    • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
    • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
    • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
    • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
    • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
    • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
    • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

    4. E-wizerunek w praktyce (197)
    • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
    • 4.2. BigChina.pl (207)
    • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)

    Zakończenie (233)

    Bibliografia (235)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa