Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

! E-społeczność e-marketing e-biznes BONUSy;-)

28-02-2012, 20:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.48 zł     
Użytkownik Matfel1
numer aukcji: 2032391054
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 16   
Koniec: 01-02-2012 00:06:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Księgarnia MATFEL
Szybko, sprawnie, profesjonalnie :-)

BEZPIECZNIE


Wszystkie aukcje
|
Komentarze
|
Strona "O mnie"
|
Wyślij wiadomość
|
Dodaj do ulubionych

;-) E-społeczność
Kontakt


Mail: [zasłonięte]@matfel.pl (odpowiadam błyskawiczne ;-) )

Telefon: 504 [zasłonięte] 026 (dostępny 9-20)



Wysyłka


Książki pakowane są w taki sposób, aby bezpiecznie i bez uszkodzeń dotarły pod wskazany adres.


Cennik dostawy podany wyżej.



Ważne info!

1. Po wylicytowaniu czekam na wpłatę
POPRZEZ PayU (bądź ew. na mój numer konta) 

2. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres niż podany w allegro proszę o natychmiastowe podanie go poprzez formularz opcji dostawy.

3. Paczka zostaje wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy.

4. Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupującego, wtedy wiem, że z przesyłką wszystko OK.

5. Więcej informacji na stronie
"O mnie".




! E-społeczność e-marketing e-biznes BONUSy;-)

 

  • Ilość stron: 94
  • Okładka: kolorowa, miękka
  • Autor: Wojciech Gustowski
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli"
  • ISBN:[zasłonięte]978-8382-454-4
  • Stan książki: nowa
  • cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)

 

CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)


Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Budowanie i wykorzystywanie społeczności internetowych to dwa skuteczne i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Budowanie społeczności jest doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, które chcą wokół siebie lub swojego produktu stworzyć grupę lojalnych klientów, co przekłada się na wielkość sprzedaży oraz wizerunek firmy.

"Jeśli po przeczytaniu tej książki nie będziesz miał wielu pomysłów na wykorzystanie e-społeczności dla swojego biznesu - chuchnij w lusterko i sprawdź, czy jeszcze się zaparowuje :)"

Społeczność internetowa oferuje niezwykłe możliwości intensyfikacji marketingu. Stanowi doskonały powód do ponownego odwiedzenia witryny. Członkowie każdej takiej grupy cieszą się z możliwości spotkania, komunikacji i udziału w tych samych wydarzeniach. Po nawiązaniu znajomości wielokrotnie wracają do danego serwisu, który oferuje możliwość komunikacji ze społecznością. Dzięki istnieniu e-społeczności więź klienta z firmą ulega zacieśnieniu, a jego lojalność względem marki wzrasta. Inne, równie ważne korzyści to:

  • 1. Zwiększenie popytu na produkt/usługę będące konsekwencją silniejszych związków klienta z przedsiębiorstwem – klient lojalny i zadowolony nie tylko chętnie ponowi zakup na tej samej witrynie, ale również poleci „swoją stronę/firmę” swoim znajomym. Prostą implikacją takiego stanu rzeczy będzie zwiększenie sprzedaży i duże utrudnienie postawione konkurencji, która chciałaby „odbić” nam klienta.
  • 2. Zwiększenie zakresu promocji produktu/usługi będące wynikiem przekazywania przez jednych klientów informacji o ofercie przedsiębiorstwa innym. Dzięki e -społeczności mamy dużą szansę wygenerować bardzo skuteczną i praktycznie darmową formę marketingu zwaną marketingiem wirusowym. Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów.
  • 3. Pobudzenie klientów do wyrażania opinii o produktach i usługach przedsiębiorstwa – społeczności internetowe świetnie dają się wykorzystać do przeprowadzania badań jakościowych. W Internecie ludzie stają się bardziej swobodni, często mówią więcej niż byliby skłonni powiedzieć w kontakcie bezpośrednim, są bardziej otwarci i po prostu szczerzy. To daje możliwość uzyskania wiarygodnych informacji na temat rzeczywistego wizerunku firmy/produktu w oczach klientów, jak również uzyskania bardzo cennych dla firmy sugestii, propozycji, świadomości potrzeb konsumentów. Ważne jest również to, że podczas komunikacji internetowej często możemy poruszyć tematy ogólnie przyjęte za wstydliwe, do rozmowy na temat których bardzo ciężko jest namówić ludzi w świecie rzeczywistym.
  • 4. Możliwość połączenia procesów informacyjno – promocyjnych z przeprowadzeniem transakcji bezpośrednich. Często zdarza się tak, że e- społeczność budowana jest w celu zwiększenia popytu, a co za tym idzie – sprzedaży. Ludzie skupieni wokół witryny podejmującej interesujący ich temat i mogący zasięgnąć opinii innych użytkowników chętnie kupią potrzebne im produkty, jeżeli będą one dostępne na tej właśnie witrynie.
  • 5. Umocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa - możliwość budowania, poprawy lub umocnienia pozytywnego wizerunku firmy, której działania dążą do zdobycia zaufania i długoterminowej obsługi klientów oraz mają na celu dodatkowe wsparcie oferowanych przez nią towarów czy usług.
  • 6. Uzyskiwanie informacji o konkretnych potrzebach i wymaganiach konsumentów - członkowie e-społeczności traktują witrynę jako „swoją”, często i chętnie wypowiadają się na temat swoich potrzeb, co ułatwia firmie dostosowanie się do nich.
  • 7. Dostarczanie przez społeczność bezpłatnej treści dla serwisu – często zdarza się, że członkowie społeczności internetowych piszą teksty, które służyć mają zwiększeniu pola informacyjnego innych użytkowników. Są to np. recenzje produktów, usług, artykuły związane z tematyką serwisu. Warto zauważyć, że coraz częściej pojawiają się serwisy w standardzie tzw. WEB 2.0, które są tworzone przez samych tylko użytkowników. W takich serwisach całość treści, która się pojawia, jest wytworem społeczności. Przykładem takiego serwisu może być www.iThink.pl – dziennikarstwo obywatelskie, gdzie każdy zarejestrowany użytkownik może dodać swój artykuł, a wszystkie artykuły są wytworem zarejestrowanych użytkowników. Oto, jak twórcy serwisu zachęcają internautów do wstąpienia w szeregi dziennikarzy iThink: iThink to projekt/miejsce dla wszystkich, którzy chcą "wyrazić się", czyli tych, którzy chcą pokazać światu co myślą, jak myślą i o czym myślą. To miejsce, gdzie tworzy się i przekazuje opinie o otaczającej nas rzeczywistości i nierzeczywistości [...] Naszą wartością są nasi Autorzy i użytkownicy. To Wy decydujecie o tym, co znajduje się w naszym serwisie.

"Przykładem na to, jak można zarobić na e-społeczności jest serwis www.grono.net, który pobiera opłaty, jeżeli użytkownik chce uzyskać dostęp do przywilejów, na przykład możliwości dodania większej ilości zdjęć do swojego profilu. Koszt takich udogodnień to 3 zł miesięcznie. Niby nic nieznacząca kwota, ale załóżmy, że tylko 10% gronowiczów zdecyduje się na zostanie gronowładnym (czyli wykupi dostęp do przywilejów) i mamy prosty rachunek 10% x 900 tyś (tyle członków liczy grono.net) x 3 zł = 270 tyś. zł. /miesiąc, nie licząc niewątpliwie wysokich wpływów z reklam." - pisze w poradniku „E-społeczność” Wojciech Gustowski.

Co jeszcze poznasz dzieki poradnikowi „E-społeczność”?

  • Pomysły na budowanie i wykorzystanie społeczności internetowych, które sprawdziły się w internecie przynosząc firmom ogromne zyski.
  • Narzędzia, które możesz wykorzystać do budowy serwisów społecznościowych i WEB 2.0.
  • Przykłady najpopularniejszych e-społeczności w polskim i międzynarodowym internecie pozwolą Ci zrozumieć skalę zjawiska i zysków, jakie generują serwisy społecznościowe. Zobaczysz, co się sprawdza i dlaczego...

Już teraz możesz dowiedzieć się więcej na temat społeczności internetowych i zaplanować zbudowanie swojej własnej. Skorzystaj z prostego formularza zamówienia, by zainwestować w poradnik.

 

SPIS TREŚCI:

    • WSTĘP
    • I CZYM SĄ SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE?
    • II RODZAJE E-SPOŁECZNOŚCI
    • III KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ISTNIENIA E-SPOŁECZNOŚCI
    • 1 Firma Pepsi wykorzystująca serwis YouTube
    • 2 Przykład wykorzystania serwisu YouTube przez sztab wyborczy
    • 3 Wykorzystanie serwisu GoldenLine przez bank internetowy mBank
    • 4 Serwis iThink i możliwości jego wykorzystania
    • 5 Serwis biblioNETka
    • 6 Wykupienie reklamy na stronie społeczności internetowej
    • IV GŁÓWNE NARZĘDZIA BUDOWANIA E-SPOŁECZNOŚCI
    • 1 Narzędzia komunikacyjne
    • 1 Chat
    • 2 Lista dyskusyjna
    • 3 Forum dyskusyjne
    • 4 Elementy Web 2.0
    • 5 Weblog
    • 6 Newsletter
    • 7 RSS
    • 8 Intranet
    • 9 Wirtualny świat
    • 2 Narzędzia wizerunkowe i wspomagające
    • 1 Konkurs
    • 2 Kalendarium
    • 3 Elementy multimedialne
    • 4 Gry sieciowe
    • 5 Darmowe konta pocztowe i WWW
    • 6 Promocje i oferty specjalnie
    • 7 Personalizacja
    • V WEB 2.0. – PRAWDZIWA REWOLUCJA CZY MYDLANA BAŃKA?
    • VI PRZEGLĄD I KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA NAJPOPULARNIEJSZYCH SERWISÓW
    • 1 Serwisy zagraniczne
    • 1 Linkedin
    • 2 YouTube
    • 3 Del.icio.us
    • 4 Digg
    • 5 Flickr
    • 6 MySpace
    • 7 There
    • 8 Second Life
    • 2 Serwisy polskie
    • 1 Linkologia
    • 2 Wykop
    • 3 Gwar
    • 4 Podaj
    • 5 Grono
    • 6 Ogniwo.net
    • 7 iThink
    • 8 GoldenLine
    • 9 Fotka
    • 10 BiblioNETka
    • 11 Blogfrog
    • 12 Filmweb
    • 13 Wikipedia
    • 14 Smog, Wrzuta, Streemo
    • ZAKOŃCZENIE
    • BIBLIOGRAFIA
    • SPIS ILUSTRACJI

PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:

      1. Warto poszerzyć swoją wiedzę o rozwijające się techniki e-marketingu wykorzystywane w portalach społecznościowych. Zastanawiam się, czy serwisy WEB 2.0 wyznaczą nowy trend w e-marketingu. Poradnik napisany bardzo przystępnym i zrozumiałym językiem.

        Dawid Kiełbasa Pracownik sezonowy w kuchni na Korsyce, forex trader

      2. książka ok ale zbyt krótka

        Łukasz Tomczak twórca stron www

      3. Książeczka bardzo ciekawa. Mimo tego, mam wrażenie, że nieco powierzchownie porusza temat e-społeczności, chociaż rozumię, że dziedzina ta cały czas ulega zmianom, przez nowe technologie, sposoby promocji i pozyskiwania użytkowników. Polecam :) Ciekawa lekturka :)

        Marcin Majza Specjalista ds. Marketingu i Handlu w firmie Innowacyjno Wdrożeniowej

      4. Zbiór przydatnych informacji nt. tworzenia e-społeczości internetowej. Czasy się co prawda zmieniają, ale warto przeczytać tę publikację, aby znać podstawy tego tematu. Wiele kwestii poruszanych w tym poradniku są nadal aktualne i pewnie jeszcze długo takie pozostaną...

        Paweł Student ekonomii, webmaster

                                            Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]


                                            10 dniowy darmowy okres próbny...

                                            Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)


                                            Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!

                                            Przykładowe komentarze:



                                            Tańszej ceny nie znajdziesz :)

                                            Dlaczego warto kupić u mnie ;-)

                                            Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)

                                            • Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
                                            • Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
                                            • Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
                                            • Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
                                            • Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
                                            • GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)

                                            Dołącz do GRONA
                                            ZADOWOLONYCH
                                            UŻYTKOWNIKÓW !!!

                                             




                                            Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!