Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-commerce. Proste odpowiedzi... [nowa]

19-01-2012, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.20 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998858921
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:04:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania

Karwatka Tomasz, Sadulski Dawid

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64133
  • liczba stron: 336
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.Kto powinien przeczytać tę książkę?Każdy:kto szuka nowej jakości w e-commerce,kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym,komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu,kto zamierza otworzyć e-sklep,kto szuka przykładów, a nie definicji.Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.