Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E28 RARYTAS Po renowacji igła youngtimer BMW 5

29-02-2012, 2:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 5 000 zł     
Użytkownik dachpol10
numer aukcji: 2073530001
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 4935   
Koniec: 01-02-2012 14:24:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie.
Sprzedam BMW e28 1982r. Buda w stanie idealnym. Nigdy nie byly robione ranty nadkoli tylnych, czy wspawki przy podszybiu. Natomiast przeszła kompletne odświezenie. Posiadam wszystkie części do tego auta. Część z nich po 2-3 sztuki. W budzie byla robiona podłoga (pasażer przód, pasażer tył lewy). Były niewielkie oznaki korozji, ale że bude robilem dla siebie i cały plan zakladał zrobienie auta na tip top w stanie idealnym i 100% orginalnym , zabrałem się za to żetelnie. Okazało się ze korozji jest ciut wiecej. Zakonczylo się na 2 dziurkach o średnicy 7 cm jedna oraz 5 cm druga. Wszystko wspawane przez bardzo dobrego znajomego blacharza. Do tego miejsce na akumulator tez bylo przegnite więc i to zrobilem przy okazji. Niestety nie obylo się bez naprawy naróżników przód. No i rogi podłogi przód , byly tam niewielkie oznaki korozji , wszystko obczyszczone wzmocnione, potraktowane minią okretową, podwozie dodatkowo barankiem i gumą antykorozyjną. Autko dostało swieży lakier. Jeszcze nie bylo polerki. Oczywiscie nie obylo się bez naprawy drzwi. Kupilem od znajomego komplet drzwi z lekkimi rdzami na rantach od spodu. Wszystko wyczyszczone , naprawione , jesli byla potrzeba to pospawane i również pomalowane. Maski ze starego auta nie dalo się odzyskać więc kupiłem drugą , orginalną używke w perfekcyjnym stanie, Ją tylko pomalowaliśmy. Jako że zacząłem ją skladać po mału i wziałem się za zawieszenie , wymienilem wszystkie elementy zawieszenia, poczawszy od amorów i springów (-35mm) skonczywszy na śrubach mocujących belkę tylną ( te wciskane w karoserie) drązki, wahacze, gumeczki, śrubki, łączniki itd. Wszystko w stanie idealnym, nowym. Auto dostało równiez piękną kierownicę z tamtych lat z ładnym znaczkiem Mki ;) Oczywiście orginalna, za samą kiere dałem 350 zł. Buda aktulanie stoi w garażu u kolegi, bez przedniej szyby, nie zdazylismy jeszcze jej założyć. Cena kup teraz obejmuje wszystko co mam do tego modelu BMW. Pomalowana komora silnika. Nowe błotniki pomalowane w kolor auta, jeden orginalny drugi świetnej klasy podróbka, kupiłem podróke na allegro i zdecydowalem się szukac innej. Wziąłem błotnik do reki a grubośc blachy nie przekraczala 2 mm. Jak taki błotnik ma wytrzymac dluzej niz rok czasu? Auto skladamy po mału, ale może ktoś chce złożyć je sobie sam. Nie chce żeby się zmarnowało pod gołym niebem bo wpakowałem w nie bardzo dużo pieniędzy, o czasie już nie mówiąc. z ciekawostek - posiadam do niej reflektory z ramkami od wersji amerykanskiej ( swiatło wewnetrzne i zewnętrzne jest tej samej srednicy i można wrzucic do niej reflektory z e30 z soczewkami czy black hella- jak kto woli). Wyciągnięta szyba czołowa przed malowaniem-jeszcze nie załozona. Auto w dowodzie wbity ma motor 2.0 Automat. Silnik poszedł na złom bo byl zajechany. Mogę gratis dorzucic 1.8 w idealnym stanie. Auto z "nowym" dyfrem prosto z berlina, o ile dobrze pamietam od miłosza. Równiez mam idealną skrzynię do tego 1.8 , zakupioną w celu montażu. 2 komplety lamp+ jeden komplet od e30 hella. Nowa poduszka dyfra. Nowe kierunki, nowe obrysówki, nowe lamki tablicy rejestracyjnej hella, oraz wiele innych nowych części o których możemy porozmawiać przez telefon. Auto do obejzenia w Orońsku u kolegi, po wcześniejszym ustaleniu terminu. zdjęcie auta na złotych felgach jest poglądowe, tak może wyglądać Twoje e28.


Kontakt 605-[zasłonięte]-404 [zasłonięte]@wp.pl


Pozdrawiam!



Samochód sprzedaje bez mpakietu, który wczesniej był w opisie!