Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dzikie Pola: Rzeczpospolita w ogniu Nowa Poznan te

27-01-2012, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł      Najwyzsza cena licytacji: 59.40 zł     
Użytkownik www_terazgry_pl
numer aukcji: 2058329131
Miejscowość Poznań
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 3    Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 14-02-2012 15:03:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka
wysyłkaProszę o wypełnienie formularza dostawy jeśli przesyłka ma być dostarczona pod inny adres lub trzeba wybrac kolor produktu.
Produkty wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu dokonania zakupu.
W momencie zakupu więcej niż 1 sztuka należy zsumować wagę pierwszego przedmiotu wraz z wagami pozostałych produktów oraz sprawdzić koszty wysyłki według tabeli znajdującej się w dziale "O mnie".


SPRAWDŹ TAKŻE!


Licytowany produkt

Burzliwy świat XVII wieku staje przed Wami otworem, Mości Panowie i Panie Gracze. Szerokie stepy ukraińskie, prastare litewskie bory, bogate ziemie i miasta Korony... Będziecie je zwiedzać jako dumni Sarmaci, dzielne niewiasty lub cudzoziemscy kawalerowie. Czekają Was huczne biesiady w staropolskich dworach, intrygi w magnackich pałacach, przygody wojenne ze Szwedem, Turczynem i Moskalem, zwady i pojedynki na szable, wyprawy Dnieprem na czajkach kozackich, zmagania z wywiadami obcych państw i politykowanie na sejmikach. A jeśli dusza zapragnie więcej... wolna wola szlachecka!

Podręcznik zawiera przeszło 40 barwnych typów postaci, szybką i prostą mechanikę testowania cech i umiejętności, bardzo atrakcyjną mechanikę walki bronią białą oraz przebogaty opis świata siedemnastowiecznej Rzeczypospolitej. Hajda na Dzikie Pola!


Fragment wstępu podręcznika do Szlacheckiej Gry Fabularnej “Dzikie Pola: Rzeczpospolita w ogniu":

 Co, z nami się nie napijesz?!

 Zapraszamy Waszmości do lektury Dzikich Pól. Pewnie ciekawyś, w jaką postać się wcielisz? Ano, popatrz Waszmość po karczmie, po ławach, po stołach i alkierzach. Kogo tu widzisz? Sami najzacniejsi panowie bracia, kwiat szlachty polskiej i litewskiej. Rycerze spod kresowych stanic, obrońcy cnót i wiary, tudzież wiary świętej katolickiej polskiej. Nie znajdziesz wszak lepszego rycerza Chrystusowego niźli ten tu pan Ranicki herbu Suche Komnaty, pijanica i burda sławny, co żadnej zwady nie przepuści. Ów zaś szlachetka w żupanie przetartym to pan Rekuć, herbu Leliwa, co fortunę w kości i karty przegrał i od lat u rękawa mej delii wisi – o tu wisi, podle wylotu. A powisi dopóty, dopóki długów nie spłaci. A tamten zwalisty szlachcic to imć pan Tomasz Wolski, co jak pięścią w stół łupnie,  to wnet go na pół złamie... A ów szlachcic cudzoziemski, co leży pod stołem a i zaraz nam zawartość swą objawi, to Bertrand de Cassel, pludrak z Francyjej, co się powiada nieślubnym synem kardynała Richelieu. A ten tam pod oknem szlachetka to pan Borkowicz z Borkoszczyzny. Ale powiem Waszmości w sekrecie, że to nie żaden Borkowicz, jeno Żyd lubelski Berek Zylbersztajn, co się do cudzego herbu przyssał, a wcześniej czosnek i cebulę przedawał na rynku podle Trybunału! A tamten, w alkierzyku, to jest wywołaniec Paweł Buynowski, co go sąd grodzki krakowski skazał na infamię za zajazd, podpalenie i zabójstwo dwóch szlachty.

 W grze tej, proszę Waszmości, wcielisz się w takie właśnie zacne postacie szlachciców polskich lub cudzoziemskich. Dzikie Pola są systemem niebezpiecznym jak życie na stepach ukrainnych, swawolnym jak meretryce z zamtuzów lubelskich, wolnym jak wiatr na gościńcach, wesołym jak zabawa w karczmie. Dlatego wcielisz się w szlacheckiego, lub plebejskiego hultaja i awanturnika, swawolnika i paliwodę, szermierza lub niepokornego Kozaka. Nie będziesz zaś smętnym kawalerem strzegącym cnót starych panien, czy głupim buntownikiem, wiernym do końca jakowejś wielkiej sprawie – ale zawadiaką, szelmą, pijanicą, który żyje pełnią życia na gościńcach i w karczmach Rzeczypospolitej. Nie wstąpisz w ciało bladego wymoczka cierpiącego na suchoty i womity, ale wcielisz się w oberwanych, lecz zawsze barwnych i zawadiackich szlachciców, kawalerów, najemników, wolnych rajtarów i swawolników, którzy pierwsi są do wypitki oraz wybitki, cenią jednak honor, fantazję i odwagę.


Szlachecka Gra Fabularna “Dzikie Pola: Rzeczpospolita w ogniu" to druga edycja polskiego systemu RPG. Jej pierwsza edycja pojawiła się w 1997 roku nakładem wydawnictwa MAG.

"Dzikie Pola" 2ed to kompletna gra fabularna. By w pełni wykorzystać zawarte w podręczniku zasady, do gry niezbędna jest jedna kostka k20.

Liczba stron: 334
Rodzaj oprawy: twarda
Wydawca: MaxPro
Wydanie: polskie




Waga: 0.6 kg
Producent: Inne Gry

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Kontakt

status gg 15[zasłonięte]274

 

telefon[zasłonięte]669-58-58

 

email [zasłonięte]@terazgry.pl
Aukcje allegro

 

allegro aukcje
Informacje

barcodeWszystkie towary sprzedawane są nowe, do każdego przedmiotu dołączany jest dowód zakupu (faktura vat lub paragon).

Na każdy towar otrzymują Panstwo 12 miesięczną gwarancje.

W razie gdyby interesował Państwa zakup większej ilości gry niż jest na aukcji prosimy o kontakt.

Kupując przedmiot na naszej aukcji akceptujesz nasz regulamin, który dostępny jest na stronie "O mnie".

Możliwa jest wysyłka za granicę, szczegóły prosimy ustalać indywidualnie.

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Poznaniu


© www_terazgry_pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki.