Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DUDZIŃSKA DZIECKO SZEŚCIOLETNIE UCZY SIĘ CZYTAĆ

19-01-2012, 15:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6.50 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2037952624
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-01-2012 19:20:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
IRENA DUDZIŃSKA
 
 
DZIECKO SZEŚCIOLETNIE UCZY SIĘ CZYTAĆ
 
 
 
 
 
 
 
 
STAN: BARDZO DOBRY- (WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W JEDNYM MIEJSCU ŚLAD KOREKTORA MASKUJĄCY PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, ŚLAD PO ZAGIĘCIU OKŁADKI)

LICZBA STRON - 246
 
WYDAWNICTWA SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1981
  
   

SPIS TREŚCI:


WSTĘP

I. NAUKA CZYTANIA W ZINTEGROWANEJ PRACY PRZEDSZKOLA

1. ZAKRES I TREŚCI ELEMENTARNEJ NAUKI CZYTANIA
2. METODA NAUKI CZYTANIA W PRZEDSZKOLU
3. ŁĄCZENIE NAUKI CZYTANIA Z RÓŻNORODNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ DZIECI
 

II. GOTOWOŚĆ DO NAUKI CZYTANIA

1. SPOSTRZEGAWCZOŚĆ WZORKOWA
2. POPRAWNOŚĆ WYMOWY
3. ANALIZA I SYNTEZA SŁUCHOWA
4. CAŁOŚCIOWE ROZPOZNAWANIE WYRAZÓW
5. ROZUMIENIE POJĘĆ: WYRAZ, ZDANIE

III. KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA

1. POZNAWANIE LITER
2. UTRWALANIE POZNANYCH LITER
3. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA
4. ZNACZENIE SYLABY W DOSKONALENIU CZYTANIA

IV. CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM

1. ZAINTERESOWANIE DZIECKA NAUKĄ CZYTANIA
2. AKTYWIZOWANIE MYŚLENIA W PROCESIE NAUKI CZYTANIA
3. ROZUMIENIE ZNAKÓW INTERPUNKCJI
4. INSPIROWANIE SAMODZIELNEGO CZYTANIA

V. LITERATURA DZIECIĘCA POMAGA W KSZTAŁTOWANIU UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA

1. ROZWIJANIE ZAINTERESOWANIA KSIĄŻKĄ
2. ROLA KSIĄŻKI W PROCESIE NAUKI CZYTANIA
3. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIEM LITERATURY DZIECIĘCEJ

VI. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI WYCHOWANKÓW

1. RYTMICZNOŚĆ I SYSTEMATYCZNOŚĆ DZIAŁANIA
2. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ ZBIOROWYCH
3. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ W MAŁYCH ZESPOŁACH
4. INSPIROWANIE DOWOLNEJ DZIAŁALNOŚCI WYCHOWANKÓW

VII. WARUNKI INDYWIDUALIZACJI ODDZIAŁYWAŃ WYCHOWAWCZYCH

1. POZNAWANIE WYCHOWANKÓW
POSTAWY SPOŁECZNE
POZIOM ROZWOJU MOWY I MYŚLENIA
ZAINTERESOWANIA DZIECKA
2. WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI

VIII. POMOCE DYDAKTYCZNE

1. POMOCE DO REALIZACJI RÓŻNYCH ZADAŃ PROGRAMOWYCH
2. POMOCE PRZEWIDZIANE SPECJALNIE DO NAUKI CZYTANIA

BIBLIOGRAFIA
 

 

  

 

   

  

 

 

 

 



PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT