Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DUCATI MONSTER M900 900 ZAMIANA TDM TRANSALP

16-07-2012, 20:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik rort_
numer aukcji: 2448919667
Miejscowość Bielsko - Biała
Wyświetleń: 367   
Koniec: 06-07-2012 14:59:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Motocykl jak na zdjęciach. Eksploatowany cały czas, więc posiada ważne badania techniczne i OC. Delikatnie 'dłubnięty' i dopieszczony mechanicznie + dodatki (stąd cena - zapoznaj się z cennikiem serwisu dla Ducati). Karbonowy tylny błotnik, szeroka kiera, pług, krótkie klamki, nowe ciężarki na kierownicy (nie ma ich na zdjęciach), stalowy oplot przód/tył, wyszywane siedzenie (sądząc po metce i literach jest to stary Bagster), kompletne sprzegło Barnett'a + karbonowa osłonka (pełny oryginalny dekiel też jest), kompletny wydech SILMOTO. Kilka nowych części jak i kilka części w zapasie: uszczelki, linki, przełączniki, pompa oleju, klocki Brembo na przód, coś tam się jeszcze znajdzie... Ekstra zestaw dla tunerów: komplet nadwymiarowych dysz, iglic i wycięty airbox z filtrem K&N. Motocykl pewny, w pełni sprawny, bez inwestycji. Zalany olejem Repsol, nowy filtr oleju, płyn hamulcowy i sprzęgłowy. Paski rozrządu i świece zapłonowe zeszłoroczne. Luz zaworowy zeszłoroczny. Głowice zrobione (uszczelniacze zaworowe, dotarte gniazda zaworowe, wypolerowane zawory, komory spalania, doloty). Wyczyszczone, wyregulowane i zsynchronizowane gaźniki. Rozrusznik po regeneracji (szczotki, przewód plusowy razem z zaciskiem, przetoczony/wypolerowany komutator). Naciąg pasków sprawdzony, luz zaworowy tak samo. Nie ma więc potrzeby robienia ŻADNEGO serwisu. Zestaw napędowy i opony w porządku.

Możliwa zamiana na inny ciekawy motocykl (preferowane japończyki przed 1989r), bądź R1100GS, TDM850, Transalp, duży Bandit z kuframi.

Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej osoby obyte z motocyklami - nie jest to sprzęt na pierwszy motocykl.
Nie handluję motocyklami - serwisuję i naprawiam.
Telefon kontaktowy: 609 [zasłonięte] 773.
Inne zdjęcia bądź filmiki na życzenie.
Link do filmu z pierwszego dnia u mnie w garażu (z przelotowymi wydechami NO NAME): Monster 900 filmik



Ciągnie jak lokomotywa od samego dołu, nie ma dziur w gazie. Prowadzi się idealnie, hamulce (Brembo) ostre jak brzytwa. Z motocyklem przekazuję też potwierdzenia MOT od roku 1996, kiedy motocykl z przebiegiem ponad 8000km dotarł z Niemiec do Anglii, do roku 2010 kiedy miał ostatnie badanie, bo później ja go kupiłem od kumpla. Zliczając kilometry z MOTów otrzymałem wynik 43814km. Ja dokręciłem do tego około 3000. Suma sumarum motocykl ma przebieg 47000km uczciwie podawanego, mającego potwierdzenie przebiegu. Przy odkręcaniu na miejscu pali w okolicach 8 litrów. Na trasie z bagażami i pasażerem łyka 6 litrów. Na wyciętej pokrywie z K&N, przelotowych wydechach, zmienionej iglicy i dyszach +3 pali w okolicach 10 litrów, ale ręce prostuje przy odkręceniu manetki... Ja śmigam na codzień na seryjnych ustawieniach.