Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...
KSIĘGARNIA NA ROCHA
ul.Św.Rocha 13/15 lok.117 15-879 Białystok
tel. 512 [zasłonięte] 831
e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl
LITERATURA FACHOWA
biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,
teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata
KSIĘGARNIA NA ROCHA ...to księgarnia z pasją...
Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)
|
UWAGA! Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Tytuł: Droga do bogactwa. Rozpocznij podróż... do spełnienia przedsiębiorczych ambicji.
Autor: Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 15.5x23.5cm
Ilość stron: 230
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9507-7
Czym tak naprawdę jest droga do bogactwa? Wynagrodzenie za pracę etatową ma tylko tę zaletę, że jest stałe. Wygrana na loterii to nierealne marzenie. Jest tylko jeden sposób na to, aby stać się niewyobrażalnie bogatym, aby zarabiać pieniądze szybciej, niż będziesz w stanie je wydawać. Tym sposobem jest przedsiębiorczość.
Będąc przedsiębiorczym i wykorzystując sekrety milionerów ujawnione w tej książce, możesz osiągnąć najwyższy poziom zarobków, przekraczający twoje najśmielsze marzenia.
W tej przyjemnej w lekturze i ciekawej książce zawarte są porady i wskazówki, które mogą być natychmiast zastosowane przy otwieraniu firmy, a także w celu zwiększenia sprzedaży i zysków oraz redukcji kosztów.
Zacznij podróż i osiągnij wymarzony cel finansowy. Naucz się jak:
· wybierać właściwy produkt lub usługę
· otworzyć i rozwijać firmę wykorzystując „21 podstaw sukcesu” Briana
· wyprzedzić konkurencję
· opracować i wdrożyć program efektywnej sprzedaży
· dokładnie poznać koszty działalności i prawidłowo ustalić ceny
· wyeliminować zbędne koszty i wydatki
· szybko i tanio badać rynek
· reklamować się i docierać do większej liczby potencjalnych klientów
· zdobyć pieniądze na rozwój firmy
· zwiększyć zyski ze sprzedaży
|