Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dotacje, fundusze i granty - Robert Barański + pdf

09-03-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22.97 zł     
Użytkownik wolnosciowa
numer aukcji: 2114812515
Miejscowość Legnica
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-03-2012 12:14:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia wolnosciowa.pl POLECA !
Dotacje, fundusze i granty - Robert Barański

" Zgodnie z zasadami psychologii – najbardziej ufamy osobom, które są do nas podobne. Ba, „podobne” to mało powiedziane – poszukujemy osób wręcz identycznych. W neurolingwistycznym programowaniu nazywamy to dopasowaniem. Czego więc musisz nauczyć się w pierwszej kolejności? Oczywiście języka, którym posługują się grantodawcy!"

Opis Przedmiotu


Jak zdobyć bezzwrotne dofinansowanie
i spełnić swoje marzenie?

Wielu młodych przedsiębiorców, którzy dopiero co myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej, ma ten sam problem i zadaje sobie takie pytanie:

Skąd wziąć pieniądze?

Żyjemy w czasach, gdy nowe możliwości pojawiają się niemalże z dnia na dzień, a mimo wszystko drzemie w nas pewne przekonanie, że otrzymanie tzw. „bezzwrotnej pożyczki” nie jest dla nas. Czy tak jest naprawdę?

Robert Barański, autor publikacji „Dotacje, fundusze i granty”, ma na ten temat zupełnie inne zdanie.

Otrzymać dofinansowanie jest stosunkowo łatwo, jeżeli spełnimy kilka warunków oraz będziemy potrafili – brutalnie rzecz ujmując – dobrze się sprzedać.


W publikacji tej znajdziesz nie tylko wiedzę z dziedziny finansów, ale również psychologiczne przesłanki, którymi kierują się grantodawcy. Dlaczego psychologia pojawia się w dziedzinie finansów? Sprawa jest niezwykle prosta. Pozwól, że pokażę Ci to na prostym przykładzie.

Nowe możliwości, jakie stwarza aktualnie rynek, zachęcają rzesze ludzi do założenia własnego biznesu. Są oni niejako Twoją konkurencją na tym polu, ponieważ ilość kapitału przeznaczonego na dofinansowania jest ograniczona. Jak myślisz, kto ma większe szanse na otrzymanie pożyczki – osoba, która zdobyła wiedzę na temat myślenia swojego „wroga” (grantodawcy), zna idee, którymi on się kieruje itd., czy też taka, która owej wiedzy nie posiada?

Odpowiedź nasuwa się sama!

Język grantodawców

Zgodzisz się ze mną, że każda grupa zawodowa ma charakterystyczny dla siebie język, stosowany podczas porozumiewania się z ludźmi z tej branży, prawda? I tak np. człowiekowi, który jest na bakier z komputerami, trudno będzie zrozumieć wypowiedzi informatyka. Podobnie zresztą jest z lekarzami, policjantami czy prawnikami. Czy nie masz przypadkiem wrażenia, że tych ostatnich jest bardzo trudno zrozumieć? :-) No właśnie...

Zgodnie z zasadami psychologii – najbardziej ufamy osobom, które są do nas podobne. Ba, „podobne” to mało powiedziane – poszukujemy osób wręcz identycznych. W neurolingwistycznym programowaniu nazywamy to dopasowaniem. Czego więc musisz nauczyć się w pierwszej kolejności? Oczywiście języka, którym posługują się grantodawcy!

Wyznacz cele swojego projektu

Pamiętaj o tym, że najważniejsze dla Twojego grantodawcy będzie to, co Ty chcesz osiągnąć dzięki jego funduszom. Dlaczego? Ponieważ będziesz dla niego chodzącą wizytówką i reklamą. Jeśli Twój projekt odniesie sukces, to na pewno grantodawca również na tym bardzo skorzysta. Tylko precyzyjnie sformułowany cel będzie w stanie wybić Cię ponad konkurencję i przybliżyć do osiągnięcia sukcesu.


Opcje wysyłki

Koszt wysyłki -7zł Wysyłamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty Pocztą Polską
Odbiór osobisty na terenie Legnicy
tel: 723[zasłonięte]559
gg:[zasłonięte]85106

Dodatkowe informacje

Liczba str.: 156
ISBN:[zasłonięte]978-8382-666-1
Wydanie: Wydanie 1, 2008