Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dotacje, fundusze i granty - Robert Barański

19-01-2012, 22:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.50 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2001126375
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 08:45:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Dotacje, fundusze i granty - Robert Barański






"Dotacje, fundusze i granty"
Robert Barański


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-666-1
ilość stron: 156
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 29,97
cena promocyjna: 22,48 zł
przesyłka: 0 zł






S
pis treści
  • WPROWADZENIE
  • W JAKI SPOSÓB MOŻEMY POZYSKAĆ PIENIĄDZE
  • ZREALIZUJMY NASZE MARZENIA
  • NAUCZMY SIĘ JĘZYKA GRANTODAWCÓW
  • CO TO JEST PROJEKT?
  • POZNAJMY PSYCHOLOGIĘ GRANTODAWCY
  • KORZYSTAJMY Z DOŚWIADCZEŃ KONKURENCJI
  • JAK NAZWAĆ NASZ PROJEKT?
  • WYZNACZMY CELE OGÓLNE (NADRZĘDNE) NASZEGO PROJEKTU
  • OKREŚLMY CELE PODRZĘDNE (TAKTYCZNE) NASZEGO PROJEKTU
  • WYZNACZMY CELE OPERACYJNE NASZEGO PROJEKTU
  • OPRACOWANIE SZCZEGÓŁOWEGO HARMONOGRAMU REALIZACJI PROJEKTU
  • JAKIE POWINNY BYĆ REZULTATY REALIZACJI NASZEGO PROJEKTU?
  • REZULTATY TWARDE I MIĘKKIE
  • CZEMU SŁUŻĄ WSKAŹNIKI REZULTATÓW PROJEKTU?
  • PLANOWANIE REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU
  • PROJEKT POWINIEN BYĆ INNOWACYJNY I POSIADAĆ WARTOŚĆ DODANĄ
  • JAKIE WYDATKI I W JAKIM ZAKRESIE POKRYJE GRANTODAWCA?
  • WKŁAD WŁASNY W REALIZACJĘ PROJEKTU
  • FINANSOWY OPIS PROJEKTU, CZYLI JEGO BUDŻET
  • PRACOWNICY W PROJEKCIE
  • UMOWA O DOFINANSOWANIE PROJEKTU
  • POZYSKIWANIE SPONSORÓW INSTYTUCJONALNYCH WSPÓŁFINANSUJĄCYCH PROJEKT
  • POZYSKIWANIE SPONSORÓW INDYWIDUALNYCH
  • PATRONAT I PARTNERSTWO W PROJEKCIE
  • PLANOWANIE KONTYNUACJI NASZEGO PROJEKTU
  • W JAKI SPOSÓB OCENIANY BĘDZIE NASZ PROJEKT?
  • SKĄD POZYSKAĆ ŚRODKI FINANSOWE NA REALIZACJĘ NASZYCH PROJEKTÓW?
  • Programy operacyjne finansowane z funduszy strukturalnych UE
  • Program operacyjny „Infrastruktura i Środowisko”
  • Program operacyjny „Kapitał Ludzki”
  • Program operacyjny „Innowacyjna Gospodarka”
  • Program operacyjny „Rozwój Polski Wschodniej”
  • Programy Europejskiej Współpracy Terytorialnej
  • Regionalne programy operacyjne
  • Programy dotacyjne Unii Europejskiej
  • Program „Młodzież w Działaniu 2007–2013”
  • Program „Leonardo da Vinci”
  • Program „Europa dla Obywateli”
  • Program „Daphne III”
  • Program „Kultura 2007–2013”
  • Dotacje organów rządowych i innych instytucji publicznych
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • Dotacje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2008
  • Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
  • Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy
  • Fundacja EkoFundusz
  • Dotacje instytucji zagranicznych przeznaczone dla wnioskodawców polskich
  • Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki
  • Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej
  • Program Stypendialny Fulbrighta
  • Norweski Mechanizm Finansowy i Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego
  • Ambasada Wielkiej Brytanii w Polsce
  • Dotacje organizacji pozarządowych działających na terenie Polski
  • Fundacja Kronenberga
  • Fundacja im. Stefana Batorego
  • Fundacja Konrada Adenauera
  • Fundacja Ronalda McDonalda
  • Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży
  • Międzynarodowe dotacje światowych grantodawców
  • Westminsterska Fundacja na rzecz Demokracji w Londynie
  • Fundacja Honda
  • National Space Grant Foundation w USA
  • Międzynarodowa Fundacja Muzyki i Sztuki w Lichtensteinie
  • Międzynarodowa Fundacja Weatherby w USA
  • Fundacja Grahama w USA
  • Fundacja Firmy Mattel dla Dzieci
  • GŁÓWNE PRZYCZYNY ODRZUCENIA DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ PROJEKTU
  • GŁÓWNE PRZYCZYNY NIEPOWODZENIA W REALIZACJI PROJEKTÓW
  • ZAKOŃCZENIE 

Jak zdobyć bezzwrotne dofinansowanie
i spełnić swoje marzenie?

Wielu młodych przedsiębiorców, którzy dopiero co myślą o założeniu własnej działalności gospodarczej, ma ten sam problem i zadaje sobie takie pytanie:

Skąd wziąć pieniądze?

Żyjemy w czasach, gdy nowe możliwości pojawiają się niemalże z dnia na dzień, a mimo wszystko drzemie w nas pewne przekonanie, że otrzymanie tzw. „bezzwrotnej pożyczki” nie jest dla nas. Czy tak jest naprawdę?

Robert Barański, autor publikacji „Dotacje, fundusze i granty”, ma na ten temat zupełnie inne zdanie.

Otrzymać dofinansowanie jest stosunkowo łatwo, jeżeli spełnimy kilka warunków oraz będziemy potrafili – brutalnie rzecz ujmując – dobrze się sprzedać.

W publikacji tej znajdziesz nie tylko wiedzę z dziedziny finansów, ale również psychologiczne przesłanki, którymi kierują się grantodawcy. Dlaczego psychologia pojawia się w dziedzinie finansów? Sprawa jest niezwykle prosta. Pozwól, że pokażę Ci to na prostym przykładzie.

Nowe możliwości, jakie stwarza aktualnie rynek, zachęcają rzesze ludzi do założenia własnego biznesu. Są oni niejako Twoją konkurencją na tym polu, ponieważ ilość kapitału przeznaczonego na dofinansowania jest ograniczona. Jak myślisz, kto ma większe szanse na otrzymanie pożyczki – osoba, która zdobyła wiedzę na temat myślenia swojego „wroga” (grantodawcy), zna idee, którymi on się kieruje itd., czy też taka, która owej wiedzy nie posiada?

Odpowiedź nasuwa się sama!

Język grantodawców

Zgodzisz się ze mną, że każda grupa zawodowa ma charakterystyczny dla siebie język, stosowany podczas porozumiewania się z ludźmi z tej branży, prawda? I tak np. człowiekowi, który jest na bakier z komputerami, trudno będzie zrozumieć wypowiedzi informatyka. Podobnie zresztą jest z lekarzami, policjantami czy prawnikami. Czy nie masz przypadkiem wrażenia, że tych ostatnich jest bardzo trudno zrozumieć? :-) No właśnie...

Zgodnie z zasadami psychologii – najbardziej ufamy osobom, które są do nas podobne. Ba, „podobne” to mało powiedziane – poszukujemy osób wręcz identycznych. W neurolingwistycznym programowaniu nazywamy to dopasowaniem. Czego więc musisz nauczyć się w pierwszej kolejności? Oczywiście języka, którym posługują się grantodawcy!

Wyznacz cele swojego projektu

Pamiętaj o tym, że najważniejsze dla Twojego grantodawcy będzie to, co Ty chcesz osiągnąć dzięki jego funduszom. Dlaczego? Ponieważ będziesz dla niego chodzącą wizytówką i reklamą. Jeśli Twój projekt odniesie sukces, to na pewno grantodawca również na tym bardzo skorzysta. Tylko precyzyjnie sformułowany cel będzie w stanie wybić Cię ponad konkurencję i przybliżyć do osiągnięcia sukcesu.

Cele podrzędne również są ważne!

Nie tylko główne cele są ważne. Również i taktyczne będą interesowały Twojego grantodawcę. Dlatego Twój projekt musi być maksymalnie skutecznie dopracowany. Z tej publikacji nauczysz się wszystkiego w tym zakresie.

Co ponadto jest dla Ciebie ważne?

  • Jakie wydatki i w jakim zakresie pokryje grantodawca?
  • Jak opracować cele strategiczne projektu?
  • Finansowy opis projektu, czyli jak kształtuje się jego budżet?
  • Jak przygotować umowę o dofinansownie projektu?
  • W jaki sposób oceniany będzie nasz projekt?

I wiele, wiele więcej! Poznasz także nazwy instytucji, które będą chętne Cię wspierać – pod warunkiem, że rzeczowo przedstawisz swój projekt. A zatem już teraz wypełnij poniższy formularz, pamiętając o naszej dożywotniej Gwarancji Satysfakcji Klienta!

PS: Jeśli poważnie myślisz o własnym biznesie, to nie zastanawiaj się ani chwili dłużej. Ta publikacja JEST dla Ciebie stworzona.







BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.