Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Doskonalenie zarządzania organizacją-zasady..EBOOK

04-06-2012, 13:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53,79 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 2288441197
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 60   
Koniec: 19-05-2012 10:27:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

Doskonalenie zarządzania organizacją - zasady i podstawowe procedury. Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury wspomagające. E-BOOK

Autor: Jerzy Kowalczyk
Wydawca: Verlag Dashofer Sp. z o.o.
ISBN:[zasłonięte]978-8337-030-0
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 55
Format: plik PDF
Wydanie: ED-DZO

Wysyłka w ciągu 24 godzin


Seria: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]53703



Elektroniczna książka w pliku PDF (ebook). Ten produkt, po zakupieniu i opłaceniu, wysłany zostanie e-mailem.



Tematyka

Książka w postaci elektronicznej zawiera praktyczne informacje dotyczące doskonalenia zarządzania organizacją. W środku znajdziemy opis zasad doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury wspomagające:

- Przejście z doskonalenia procesów na doskonalenie zarządzania w skali całej organizacji
- Przykłady oraz sposób opracowania podstawowych - dla doskonalenia zarządzania organizacją procedur, a mianowicie:
- Audity wewnętrzne
- Działania korygujące
- Działania zapobiegawcze
- Nadzór nad wyrobem niezgodnym
- Przegląd systemu przez kierownictwo
- Badanie satysfakcji klientów

Autorzy

Jerzy Kowalczyk
- wieloletni doradca i konsultant w dziedzinie zarządzania organizacja. Uczestniczył w ponad 150 wdrożeniach systemów zarządzania, w organizacjach produkcyjnych i usługowych (administracja, służba zdrowia, szkolnictwo itp.). Wykładowca w zakresie zarządzania na wielu kursach, seminariach, studiach podyplomowych. Autor książek i artykułów w dziedzinie szeroko rozumianej jakości.


SPIS TREŚCI:

- Audity wewnętrzne
- Działania korygujące
- Działania zapobiegawcze
- Nadzór nad dokumentacją
- Nadzór nad zapisami
- Nadzór nad wyrobem niezgodnym
- Przegląd systemu przez kierownictwo
- Badanie satysfakcji klienta
- Postępowanie z reklamacjami


Doskonalenie zarządzania organizacją-zasady..EBOOK