Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DODATKOWA MOC SILNIKA, bez przeróbek - MAKSOR SPEC

05-06-2012, 13:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 850 zł     
Użytkownik maksor_pl
numer aukcji: 2324632029
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 1204   
Koniec: 19-05-2012 09:21:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: części uniwersalne
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@maksor.pl

+48 [zasłonięte] 024 634

(32)[zasłonięte]275 70
     (32)[zasłonięte]275 60

 

Przelew na rachunek

Maksor M.Gendarz
Sejmowa 11
41-811 Zabrze


ING BANK ŚLĄSKI O/ZABRZE
59 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5880022 [zasłonięte] 141019

W tytule przelewu podaj nick z allegro oraz nr aukcji.

Pocztowa priorytetowa - GRATIS
 
POCZTEX - 35zł

 

Po wygranej aukcji proszę o kontakt. Produkowany głównie pod zamówienie - wysyłka do 3 tygodni od otrzymania wpłaty. 
 

TUNING SILNIKA W PIGUŁCE - błyskawiczna poprawa przyspieszenia, elastyczności, prędkości maksymalnej - BEZ INGERENCJI w silnik, elektroniki, dolot wydech itp

Całkowicie bezpieczny dla silnika - silnik pracuje na parametrach dopuszczonych przez konstruktora.


Prosta, samodzielna weryfikacja efektów - różnice są tak duże że wystarczy pomiar czasu przyspieszania np stoperem.



JAK TO DZIAŁA?

MAKSOR SPECIAL zmienia, konwerteruje paliwo - zmieniają się parametry fizyko-chemiczne paliwa (np obniża sie lepkość i napięcie powierzchniowe paliwa).Gwarantuje że będziesz mocno zaskoczony możliwościami jakie tkwią "tylko" w zmianie paliwa.



JAK ZAMONTOWAĆ?

 

Wpinamy w przewód paliwa (jak dodatkowy filtr), pomiędzy filtrem a silnikiem. Łatwo go zamontować i zdemontować (np przenieść do następnego auta). Szacowana trwałość - więcej jak 15 lat.

MAKSOR SPECIAL to model wyczynowy* - im wyższej klasy silnik tym lepsze efekty:

  • wszystkie nowoczesne silniki diesla (common rail, tdi ) 0-400KM. Ograniczenie - przebieg silnika do 250 tys km lub nowe wtryski
     
  • wyższej klasy silniki benzynowe (także quady, jetski, motorówki, motocykle itp) - ważny idealny stan techniczny

*Nie montuj do starych, zajechanych silników - nie poradzą sobie z wykorzystaniem tak innego paliwa. Ewentualnie zapytaj o możliwość wypożyczenia.

 

JAKICH EFEKTÓW MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?
 

  • przyśpieszenie na V biegu min 10% szybciej!
     
  • błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu
     
  • świetnie przyśpiesza od najniższych obrotów silnika, na każdym biegu
     
  • prędkość maksymalna (samochody) - +15 do +30 km/h

UWAGA - nie jest to najlepsze rozwiązanie służące do zmniejszania zużycia paliwa - taki efekt MOŻE wystąpić ale nie jest obiecywany ani gwarantowany. Świetne przyspieszenie zachęca do dynamicznej jazdy a to nie idzie w parze z małym spalaniem. Do zmniejszania spalania lepsze są niższe modele naszej produkcji.

 

JAK SPRAWDZIĆ CZY SILNIK NA PODRASOWANYM PALIWIE JEST FAKTYCZNIE MOCNIJSZY?

Zmierz stopoerem czas przyspieszania na V biegu, od jak najniższej prędkości obrotowej silnika. To najprostszy pomiar - najdłuższy czas pomiaru, nie zmieniasz biegów, koła nie buksują. Krótszy czas oznacza zwiększenie mocy/momentu obrotowego silnika.

Tak naprawdę nie będziesz potrzebował żadnych pomiarów - różnice są ogromne.

 

Spokojnie dajemy pisemną gwarancje na w/w poprawę osiągów
lub zwracamy pieniądze (60 dni od zakupu).

 



Wybrane opinie użytkowników

 

Fiat 1,6 mulitjet:
"...W drodze do Katowic (autostrada) stwierdziłem również SZOKUJĄCĄ poprawę elastyczności na każdym biegu - i tak - wcześniej np. przy 30 km/h musiałem redukować na bieg 2 to teraz płynnie wyjeżdżam na biegu 4, a od 70 km/h samochód płynnie przyspiesza na biegu 6. W ciągu 20 minut samochód zaczął zachowywać się przy niskich obrotach jakby miał silnik 3.0 l w benzynie - a na trasie płynnie przyspiesza do 200 km/h (więcej na razie nie próbowałem, ale czuło się że to nie koniec)....."


Mercedes 210(okular)  2.9 tubodiesel, automat
(...)Największa uciecha z jazdy to mercedesem 210, zrobił się z niego ''samolot'' tak ''wymiata'' że ja sam jestem pod wrażeniem tym bardziej że jeżdziłem nim przed montażem jakiegokolwiek modyfikatora, z zamontowanym REFERENCEM i teraz jezdzę z zamontowanym SPECIALEM. To jest po prostu przepaść między jazdą z modyfikatorem SPECIAL a bez niego. Co należy do ważnych informacji; jazda z obojętnie jakim modyfikatorem na pewno coś daje, najlepiej założyć special ale to już zależy od potencjalnego klienta tzn.osoby. Co za tym idzie; oszczędności paliwa, kultura pracy silnika, przyjemność z jazdy, ekologia i cała reszta która przedłuża żywotność całego silnika.
Najlepsza jest reakcja w niektórych zakładach mechanicznych gdzie po skojarzeniu przez któregoś z mechaników co to w ogóle jest to coś wpięte w węże paliwowe i z czym się to ''je'' efekt to głupi uśmieszek na twarzy, ale cóż na głupote i niewiedze nie ma lekarstwa.....(...)
Robert Kotasiński


Toyota Avensis D4D
(...) 1. Brzmienie silnika w pierwszej wersji (DFR- klient miał wcześniej zamontowana wersję Reference -dopisek MG)) było przyjemnym mruczeniem - teraz to już nie jest mruczenie. Teraz silnik wydaje jedwabisty dźwięk o tak subtelnym brzmieniu szczególnie podczas przyśpieszania. A na dodatek powyżej 90km/h silnik nie jest już wogóle słyszalny.
2. Z powodu wieku mojej AVE (przebieg około 250tys km) poduszki silnika jako już nie nowe, nie tłumiły należycie drgań silnika i bywało że po zejściu z obrotów stojąc na światłach czuć było drgania w całej budzie. Teraz zjawisko to zniknęło co świadczy o polepszonej kulturze pracy silnika.
3. Reakcja na gaz jest natychmiastowa. Uczucie jest takie jakby przesiąść się do benzyny z turbiną. Wystarczy lekko musnąć pedał gazu i wszystko zaczyna się dziać szybciej. Znacznie poprawiły się osiągi silnika czyli przyśpieszenie i wyraźnie większa odczuwalna moc do dyspozycji.
4. Ogólna reakcja z jazdy jest jakbym się przesiadł do nowego fabrycznie samochodu. Z nowym większym silnikiem.
SPECIALA kupiłem dla własnej przyjemności i jak się okazuje nie zawiodłem się.(...)
Ireneusz Z

 

Więcej opinii użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury.

Plik z wszystkimi opiniami:
http://www.maksor.pl/pobierz/Opinie%20moto%2031.08.2011.pdf



http://mikito.pl/szablony/i/maksor/tel.png


UWAGA - produkujemy również inne modele:

  • Dynamic fuel ( 490 zł - PROMO - 294!) - dla oszczędnych, zmniejsza spalanie 10-20%, przyjemnie poprawia osiągi silnika, zabezpiecza silnik/turbine/filtr cząstek stałych itp
     

  • MAKSOR Reference - (995 zł) dla poprawy osiągów, kultury pracy silnika i zmniejszenia spalania.
     

  • MAKSOR ULTRA - (2600 zł) - na zamówienie, dla koneserów i ekstremistów :)

    Wszystkie wersje mogę wystawić na allegro.

     

Szczegółowy opis, opinie użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury.


Pozdrawiam i zapraszam

Mariusz Gendarz


 

 
Copyright maksor_pl © 2011