|
Dane techniczne:
WYPORNOŚĆ (litry): |
160 |
DŁUGOŚĆ (cm): |
253 |
SZEROKOŚĆ (cm): |
78 |
WAGA (kg): |
9.0 |
STATECZNIK: |
52 POWER BOX |
MODEL: |
X-CITE RIDE |
KONSTRUKCJA: |
FWS (Full Wood Sandwich) |
ROK: |
2010 |
ZAKRES ŻAGLI (m2): |
6.4< |
ZASTOSOWANIE: |
FREERIDE |
|
Cena: 5559 zł Cena promocyjna: 2150 zł
|
X-CITE RIDE Super uniwersalne deska dla średnio zaawansowanych i początkujących na krótkich deskach. Pisano o niej „sama pływa i wybacza wszystkie błędy”. Szybko wchodzi w ślizg nawet pod niedoświadczonym deskarzem, bardzo skrętna i relatywnie szybka jak na tak uniwersalną deskę. Bardziej „rakietowy” kształt poprawia kontrolę ułatwiając super szybkie skręty w pełnym ślizgu. Natomiast zmniejszenie grubości deski spowodowało obniżenie stopy masztowej, co zaowocowało większą kontrolą podczas przeżeglowania.
STAN DESKI: Pokład w stanie dobrym (deska naprawiana przez specjalistę na prawej i lewej burcie nad skrzynką masztową. Ślizg w stanie dobrym (naprawa przy lewej burcie wykonana przez specjalistę. Deska oczywiście nie nabrała wody, jej waga odpowiada wadze katalogowej) W zestawie 4 footstrapy, statecznik, oraz nosek na dziób (protektor był doklejany na silikon i bezbarwną taśmę, można go oczywiście odczepić bez uszkodzenia deski).
PRZY ODBIORZE OSOBISTYM I PŁATNOŚCI GOTÓWKOWEJ DODATKOWY ATRAKCYJNY RABAT (pytaj telefonem lub mailem)!!!
Sprzęt pochodzi z naszej szkoły Fun Surf mieszczącej się w Chałupach. Niektóre firmy proponują mocno wyeksploatowany sprzęt po szkołach z południa Europy, gdzie sezon trwa 6 miesięcy, a słońce i sól powodują spore zmęczenie materiału. Nasz sprzęt był używany 2 miesiące, przy niezbyt silnych wiatrach i nasłonecznieniu oraz przechowywany pod dachem. Deski rzadko pływały w warunkach ślizgowych, przez co pokład nie jest wyrobiony (miękki), a antypoślizg jest w dobrym stanie. # deski oferowane przez konkurencję, importowane ze szkół z południa Europy, mają często miękki pokład pod i między padsami. Zwykle są po naprawach, ponieważ łatwiej o katapultę w warunkach ślizgowych. Długi sezon i trzykrotnie większy przebieg mają też negatywny wpływ na jakość antypoślizgu.
|