Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Designing for Interaction - Dan Saffer KURIER 9,95

19-01-2012, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 29.90 zł      Aktualna cena: 29.90 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 1997057661
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-01-2012 10:49:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY






Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl
 
Aldona GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 16:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska

Designing for Interaction
Dan Saffer



Explore the new design discipline that is behind such products as the iPod and innovative Web sites like Flickr. While other books on this subject are either aimed at more seasoned practitioners or else are too focused on a particular medium like software, this guide will take a more holistic approach to the discipline, looking at interaction design for the Web, software, and devices. It is the only interaction design book that is coming from a designers point of view rather than that of an engineer. This much-needed guide is more than just a how-to manual. It covers interaction design fundamentals, approaches to designing, design research, and more, and spans all mediums--Internet, software, and devices. Even robots! Filled with tips, real-world projects, and interviews, you'll get a solid grounding in everything you need to successfully tackle interaction design. Designing for Interaction is an AIGA Design Press book, published under Peachpit's New Riders imprint in partnership with AIGA.

Autor: Dan Saffer
Wydawnictwo: New Riders
Wydanie: 2007
Język: angielski
Stron: 231
Okładka: miękka
ISBN: 032[zasłonięte]2061
Stan: nowa

Cena oryginalna: € 33,99



Nasza cena: 29,95 zł



Designing for Interaction - Dan Saffer KURIER 9,95






Unistrada poleca: