|
M135GX |
|
Standard |
Z amortyzacją przedniej osi |
SILNIK |
Typ |
Czterocylindrowy, chłodzony cieczą, szesnastozaworowy, turbodoładowany, z intercoolerem, common rail, EURO IIIB |
Moc |
KM |
140,4 (wg 97/68/EC) |
Obroty nominalne |
obr/min |
2200 |
System kontroli czystości spalin |
Tłumik z filtrem cząstek stałych (DPF) |
Całkowita pojemność skokowa |
cm3 |
6124 |
Moc na WOM |
KM |
119.7 |
Maks. moment obrotowy |
Nm (obr/min) |
566,5 (1200) |
Pojemność zbiornika paliwa |
L |
190 |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
Rodzaj napędu |
4x4 załączany elektro-hydraulicznie podczas jazdy |
Liczba przełożeń |
F24/R24 (F32/R32 z opcjonalnymi biegami pełzającymi) |
Prędkość maks. |
km/h |
39.4 |
Prędkość min. |
km/h |
Brak danych |
Przekładnia główna |
8 biegów przełączanych pod obciążeniem (z trybem automatycznym) |
Reduktor |
Trzystopniowy, zsynchronizowany |
Rewers |
Bezsprzęgłowa, płynna zmiana kierunku jazdy; rewers elektro-hydrauliczny |
Sprzęgło główne |
Wielotarczowe, mokre, hydraulicznie sterowane |
Typ hamulców |
Hydrauliczne, tarczowe, mokre, z systemem hamowania na cztery koła |
Blokada mechanizmu różnicowego |
Przód |
Elektro-hydrauliczna (uruchamiana przyciskiem) |
|
Tył |
Elektro-hydrauliczna (uruchamiana pedałem) |
WOM |
Prędkości WOM-u |
540/1000 - przełączanie wewnątrz kabiny |
Sprzęgło WOM-u |
Niezależne, wielotarczowe, mokre, sterowane elekto-hydrauliczne, z hamulcem |
UKŁAD HYDRAULICZNY |
Wydajność hydrauliki zewnętrznej |
L/min |
82,5 (bez wspomagania) |
Kategoria TUZ-u |
II |
Sterowanie TUZ-em |
Elektroniczna kontrola pozycyjna, siłowa, mieszana |
Udźwig podnośnika |
kg |
6100 |
Liczba sekcji hydrauliki zewnętrznej |
2 (SCD + FD); opcjonalnie 4 |
WYMIARY I MASY |
Długość całkowita |
mm |
4400 |
Wysokość całkowita |
mm |
2885 |
Szerokość całkowita (min. - maks.) |
mm |
2[zasłonięte]220-23 |
Rozstaw osi |
mm |
2690 |
2680 |
Rozstaw kół |
Przód |
mm |
1720, 1765 |
|
Tył |
mm |
1605, 1660, 1755, 1810 |
Standardowy rozmiar opon |
Przód: 420/70/R24; tył: 520/70/R38 |
Promień zawracania (bez hamulców) |
m |
4.1 |
Masa ciągnika w wyposażeniu standardowym |
kg |
5214 |
5434 |
POZOSTAŁE ELEMENTY WYPOSAŻENIA STANDARDOWEGO |
System zacieśniania skrętu Bi-Speed Turn, rewers bezsprzęgłowy, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, fotel amortyzowany pneumatycznie, hamulce pneumatyczne przyczep, belka rolnicza, zaczep transportowy,obciążniki przednie 564 kg |
WYPOSAŻENIE DODATKOWE |
Dodatkowe sekcje hydrauliczne, sekcje z kontrolą przepływu (maks. 2), przedni TUZ, przedni WOM, biegi pełzające |