Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Deleuze Gilles - Kino

20-01-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 73 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3815408736
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 9   
Koniec: 19-01-2014 08:23:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Deleuze Gilles - Kino
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]45389
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Seria: KLASYKA ŚWIATOWEJ HUMANISTYKI
Ilość stron: 584
Ocena: -
Waga: 0,99 kg
Indeks: 500[zasłonięte]01531KS
Rok wydania: 2009
Autor: Deleuze Gilles
Stan: Nowa
Wydawca: Słowo/Obraz/Terytoria
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki

Podtytuł: 1. Obraz-ruch, 2. Obraz-czas
„Niniejsze studium nie jest historią kina. (…) W pierwszej części zajmujemy się obrazem-ruchem i jego odmianami. Obraz-czas będzie przedmiotem drugiej części. Wielkich twórców kina można (…) porównywać nie tylko do malarzy i architektów czy muzyków, lecz także do myślicieli. Myślą oni za pomocą obrazów-ruchu i obrazów-czasu, a nie za pomocą pojęć. I niczego w tym nie zmienia ogromny udział szmiry w produkcji filmowej (…). Wielcy twórcy filmowi są jedynie bardziej narażeni, nieskończenie łatwiej przeszkodzić im w realizacji dzieła. Historia kina to długie dzieje męczeństwa. Mimo to kino wpisuje się przecież do historii sztuki i historii myśli za sprawą jedynych w swoim rodzaju, autonomicznych form, na przekór wszystkiemu wymyślonych i przeniesionych na ekran przez twórców” (Gilles Deleuze).
k
Zobacz także...