Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Daihatsu Rocky I

04-05-2015, 8:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 500 zł     
Użytkownik Brian_Damage
numer aukcji: 5304169160
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 784   
Koniec: 04-05-2015 08:14:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1985
Przebieg (km): 0
Pojemność silnika (cm3): 2765
Moc silnika (KM): 100
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
Wyposażenie: Szyberdach, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Daihatsu Rocky - terenówka jakich już nie produkują. Duży mocny silnik z potężnym momentem obrotowym, charakteryzujący się prostotą i niezawodnością. Wysokie zawieszenie, małe zwisy. Prawdziwy czołg. Po włączeniu napędu 4x4 i zablokowaniu dyfra przejedzie przez wszystko. Mało używane opony terenowe, prawie nowe amortyzatory Monroe, nowy, wzmocniony resor, snorkel, wyciągarka, szyberdach, dodatkowe reflektory, hak holowniczy. Wewnątrz przednie siedzenia z Citroena AX, tylne z Nissana Primery. Auto jest przehomologowane z ciężarówki na 4 osoby, co daje naprawdę duży bagażnik i 613kg ładowności niedostępne w wersji osobowej, gdzie bagażnik jest raczej symboliczny. Samochód ma niektóre części karoserii reperowane włóknem szklanym i jest kilka lat temu malowany, tym niemniej w niektórych miejscach pojawia się punktowo rdza. Instalacja elektryczna ma zwarcie, którego nie umiem namierzyć. Po włożeniu akumulatora silnik odpala "na dotyk", ale w tej chwili akumulatora nie ma, bo go to zwarcie wykończyło. Wyciągarka i dodatkowe światła nie działają - prawdopodobną przyczyną jest wspomniane zwarcie, bo wcześniej działały. Przedni wał objechał na wielowpuście i jest wymontowany. Można regenerować lub kupić używany (ok. 300 zł). W skrzyni biegów brak luzu. Można luzować skrzynią rozdzielczą. Przełącznik wielofunkcyjny pochodzi z "anglika", więc trzeba się przyzwyczaić. Silnik jest wymieniony na wolnossący (w dowodzie TD). Kilometraż nieznany. Samochód był po kolei własnością dwóch leśników. Jeździł niemal wyłącznie w terenie, ale lekkim. Ja używałem go sporadycznie, głównie na zimowe wyjazdy w góry. Żadnych przepraw, wyścigów, zlotów. Na części, albo lepiej na terenową wyścigówkę lub przeprawówkę.