Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czas wolny Konsument Rynek Marketing

19-01-2012, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik Magi_lena
numer aukcji: 2041971579
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 20:29:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Czas wolny. Konsument, rynek, marketing
Małgorzata Bombol , Anna Dąbrowska

Wydawnictwo: K.E. Liber
Rok wydania: 2003
ISBN: 83[zasłonięte]88170-8
Liczba stron: 197
Recenzowane opracowanie ma charakter studium teoretyczno-empirycznego przewidzianego dla studentów różnych uczelni oraz osób interesujących się problematyką rynku i konsumpcji, czy to dla celów naukowych czy biznesowych. Zdając sobie sprawę z wzrastającej roli czasu wolnego w życiu każdego współczesnego człowieka i całych społeczeństw, Autorki zamierzały ukazać najistotniejsze aspekty czasu wolnego w ich rynkowych powiązaniach. Autorkom towarzyszyło przy pisaniu tej książki przeświadczenie, iż niezbędne jest podjęcie próby kompleksowego interdyscyplinarnego rozpatrywania związków czasu wolnego z tworzącą się w naszym kraju rzeczywistością. Zasadność tego przedsięwzięcia autorskiego jest w pełni celowa, zarówno dla badań rynku i konsumpcji jak i możliwości korzystania z tej wiedzy w działalności gospodarczej.(...) - Prof. dr Teresa Pałaszewska - Reindl