Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

!! czarna TOYOTA CELICA VI GT 97r 180KM KRAKOW !!

16-07-2012, 15:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 990 zł     
Użytkownik Draxan
numer aukcji: 2434942691
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1433   
Koniec: 04-07-2012 13:51:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

!!!! PILNIE SPRZEDAM  !!!!


AUTO STOI POD BLOKIEM KOMPLETNIE NIE UZYWANE BO MIESZKAM NA STALE ZA GRANICA.

CENA NAPRAWDE SMIESZNA JAK ZA TAKIE AUTO... KUPILEM ZA 8TYS, DOLOZYLEM JAKIES 5TYS I SPRZEDAJE ZA 7TYS, INTERES JAK SIE PATRZY... 

 

 

 

 

Witam.


Na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania, moj ukochany samochod :

TOYOTA CELICA VI GT 97r

Jak w temacie do sprzedania moj samochod, kupiony przeze mnie ok. 2 lata temu.

Od momentu zakupu sprawowal sie bardzo dobrze, nie mialem z nim zadnych problemow czy awarii (standardowego serwisowania nie biore pod uwage ;) ). Auto jest napewno bez wypadkowe, proste, mozna nim jechac do jakiegos blacharza co to potwierdzi.

Wlozylem w to auto naprawde wiele pracy i serca zeby wygladalo jak wyglada teraz, wymienilem miedzy innymi :



Nowe sprzeglo Aisin (aktualny przebieg hmm ok 2-3tys km) - koszt ok 600zl (bez robocizny)


Odelzone kolo zamachowe silnika (w zdjeciach mozna popatrzec jak, profesjonalna robota z ponownym wywazeniem) - koszt ok 250zl


Nowy rozrzad wraz z rolkami i napinaczami (wymiana wraz ze sprzeglem) - koszt prawde mowiac nie pamietam, ale nie malo ;) . Tak, moge zareczyc ze nie trzeba wymieniac rozrzadu po kupnie auta :) .


Wymiana WSZYSTKICH gum w zawieszeniu na POLIURETANY czerwone, auto jest troche sztywniejsze, ale nie ma zadnych luzow i takie zawieszenie wytrzyma jeszcze baaardzo dlugo (no chyba ze bedziemy to auto katowac na polskich dziurach...) - koszt ok 1000zl

Nowe drazki kierownicze wraz z koncowkami wahaczy, zero luzow w ukladzie kierowniczym.


Nowy uklad dolotu powietrza wraz z nowiutkim (przebieg hmm 50km?) filtrem stozkowym. Stozek jest osloniety termicznie od silnika ( trzeba troche serca zeby doprowadzic oslony do ladnego wygladu, mi zabraklo czasu na zabawe ) oraz doprowadzony ma dolot zimnego powietrza od zderzaka (widomo, wiecej ZIMNEGO powietrza = wyzsza moc i moment ) . Auto dzieki temu brzmi jak rasowa rajdowka ;) . Oczywiscie mam oryginalne czesci dolotu i dokladam wraz z autem (puszka na filt popekana, stad miedzy innymi moja wymiana na stozek).


Wymieniona kierownica na mniejsza "tuningowa" (poprostu taka mi sie podobala), dokladam oczywiscie oryginalna kierownice wraz z poduszka powietrzna.


Wnetrze auta (konsola itp.) oklejone folia 3M Carbon, bez problemu mozna ja zerwac jesli komus sie nie podoba. Nie ma pod nia zadnych rys ani uszkodzen, poprostu tez mi sie podobal taki styl wnetrza.


Nowa galka biegow i mieszek, czarne obszywane czerwona nicią, zeby pasowaly do kierownicy (jakies uniwersalne). Dokladam oryginalna galke biegow, mieszek niestety byl w zlym stanie i wyladowal w smietniku.


Fotele przednie wymienione na czarne skorzane, przod trafil mi sie okazyjnie (nie sa moze w idealnym stanie, ale byly za darmo ;) ), tyl niestety nadal zwykly materialowy, ale wymiana tylnej kanapy to koszt moze 100zl (smialo mozna od anglika brac), mialem wymieniac ale znow nie bylo kiedy...


Nowe klocki hamulcowe z przodu oraz z tylu (tarcze sa ok, nie ma potrzeby wymieniac)


Obnizony -30mm , sprezyny Jamex (dobre do normalnej nie wyczynowej jazdy) , oczywiscie oryginalne sprezyny dokladam do auta.



Wydech koncowy LORBI robiony na zamowienie, sredniej glosnosci, raczej mruczy niz "drze sie" jak wynalazki z Allegro.



Skrzynia basowa wraz ze wzmacniaczem w bagazniku (kupiony jak jeszcze bylem w Irlandi, calkiem niezle gra).

 

Przyciemnione tylne swiatla (folia z zewnatrz, bez problemu mozna zerwac. Jak by sie ktos zastanawial to policja sie nie czepia. )


Zamontowany komputer z wersj JDM (z Japoni), troche agresywniejsze mapy paliwowe, wypada lac 98 albo najlepiej 100 oktanowe paliwo :) , oczywiscie dokladam oryginalny komputer.


2 pary oryginalnych kluczykow


Silnik zalany bardzo dobrym olejem MOTUL 300V 15W50 (jest jeszcze ok. polowa puszki jak by zaszla potrzeba dolania) . Silnik nie bierze oleju, mial wymieniane uszczelniacze przy okazji wymiany sprzegla, nie ma potrzeby ciaglego dolewania oleju jak to czasem bywa w starszych silnikach !!


100% sprawny.

Wsiadac i jechac :) .


Oczywiscie zaden samochod nie jest bez wad, tak jak i ten.


Najwazniejsze rzeczy ktore trzeba by zrobic ale nie przeszkadzaja one w uzytkowaniu auta (sa raczej kosmetyczne i malo uciazliwe) :


- wiatrak od chlodnicy zalacza sie odrazu po zalaczeniu zaplonu , moze to czujnik temperatury, ktory zreszta dokladam nowy wraz z reszta rzeczy.


- wolne obroty faluja i sa wyzsze niz powinny byc (nie wiem co z tym nie tak, mialem jechac do mechanika ale jakos nigdy nie mialem czasu i poprostu tak jezdzilem). Zanim auto sie odrobine rozgrzeje, potrafi przez to zgasnac (wystarczy doslownie minuta zeby silnik sie choc troche zagrzal i juz jest ok)


- drzwi kierowcy nadaja sie na wymiane (koszt jest naprawde niewielki, ok 100-200zl). Niestety kiedys, jak to bywa pod marketami, ktos nie potrafil parkowac i przerysowal mi cale drzwi. Koszt naprawy byl wyzszy niz kupno calych drzwi z uzywanego auta. Niestety za bardzo zaufalem sprzedawcy i niezbyt sie przylozylem do ogledzin drzwi. Zakonczylo sie to tak ze w tym roku wyszla rdza i nie ma sensu tego robic, lepiej kupic sobie znowu "nowe" drzwi. Tym razem polecam lepiej sie im przyjzec bo to czesta "usterka" w tym aucie (rdza na dole drzwi) .



- pekla oslona przegubu (daje zestaw naprawczy, kwestia wymiany)


-nadkola z przodu do wymiany (byly takie jak kupilem, ale z lenistwa oczywiscie nie wymienilem ;) )


To chyba wszystkie minusy tego auta ktore nie przeszkadzaja w uzytkowaniu, ale jednak trzeba by je zrobic (zwlaszcza wolne obr. ). Reszta to jak wiadomo jakas kosmetyka, gdzies sie znajdzie jakas ryska, gdzies jakis plasticzek nie do konca przylega jak by sie chcialo, ale jak mowie sa to sprawy typowo kosmetyczne, ktore przy odrobinie checi mozna usunac samemu malym kosztem.


AUTO SPRZEDAJE NA 17" FELGACH ZIMOWYCH (wymagaja renowacji) Z INNYMI OPONAMI, JESLI KTOS CHCE FELGI I OPONY WIDOCZNE NA ZDJECIACH ( Drag Wheels 16" + Yokohama S.Drive , nowe , kupowane ok rok temu, przebieg hmm znikomy) BEDZIE SIE TO WIAZALO Z DOPLATA 2200zl .


Koszt jednej takiej nowej felgi to ok 420zl (jesli je gdzies znajdziemy - Drag Wheels DR-9 16" kolor Stalowy ) , a nowej opony to ok 440zl ( 205/50 R16 87W ) . Te na aucie to praktycznie nowki, przejezdzily moze 2tys km , bo auta uzywalem sporadycznie (wiecej stal niz jezdzil niestety) .


!!! UWAGA!!! Zdjecia jeszcze z zalozonym zderzakiem i maska od wersji GT4 (sprzedane 2tyg temu), teraz jest zwykla maska i zderzak widoczna na ostatnich zdjeciach (przydalo by sie je lepiej spasowac, ja nie mialem czasu na to). Rozporki tylnej tez juz nie ma !!!



ZDJECIA (kliknac w miniaturke) :

TOYOTA CELICA VI GT na sprzedaz

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UWAGA :

KONTAKTOWAC SIE ZE MNA MOZNA WYLACZNIE PRZEZ MAILA LUB GG , AKTUALNIE MIESZKAM ZA GRANICA.

JESLI KTOS CHCE POROZMAWIAC MOGE UMOWIC SIE NA ROZMOWE PRZEZ SKYPE.

AUTO JAK NAJBARDZIEJ DO OGLADNIECIA W KRAKOWIE, POKAZE JE MOJ OJCIEC, ALE WSZELKIE PYTANIA PROSZE KIEROWAC DO MNIE, OJCIEC SIE POPROSTU NIE ZNA.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jesli nie podobaja Ci sie moje warunki albo nie chcesz kupic NIE LICYTUJ PROSZE, zaoszczedzisz czasu i klopotu sobie i mi. Jednak jesli spodobal Ci sie oferowany przezemnie przedmiot i zgadzasz sie na moje warunki zapraszam do licytacji.


Kontaktowac ze mna mozna sie poprzez GG ([zasłonięte]22479 ) oraz na maila ( [zasłonięte]@wp.pl ).


Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosic do licytacji. Pozdrawiam Konrad.




!! czarna TOYOTA CELICA VI GT 97r 180KM KRAKOW !!