Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czapka zimowa NIKE

31-01-2012, 9:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik DOL-SPORT
numer aukcji: 2069379357
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 17   
Koniec: 31-01-2012 09:47:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYPRZEDAŻ

Oryginalnie wykonana czapka zimowa z logiem Nike.

Oryginalna czapka dwustronna Nike - jesionno/zimowa.
Czapka posiada haftowane logo z tyłu oraz z przodu.

Kontakt z nami:

665-[zasłonięte]-397


[zasłonięte]@onet.pl

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.Postaramy się odpowiedzieć na każde zadane przez Państwa pytanie.

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu się.



Zwrot zakupionych przez klienta produktów

  • Klient ma prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny
    w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.

  • Koszt odesłania zwracanych produktów ponosi w całości klient.

  • Zwracany produkt musi być odesłany w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu), nie może nosić żadnych śladów użytkowania , W przypadku naruszenia powyższych zasad zwrot nie zostanie przyjęty do realizacji.

  • Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na konto, z którego dokonano wpłaty.

  • Zwracany produkt musi być odesłany wraz z dołączonym paragonem na adres:
    DOL-SPORT., Ulica Skarbka z Gór 65B/2 03-207 Warszawa.


Reklamacje

  • Reklamacje dotyczące jakości, lub wad fabrycznych produktów mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 14 dni od chwili ich odebrania. Należy przesyłać je w postaci pisemnego protokołu, który następnie przekażemy
    do rozpatrzenia właściwemu Rzeczoznawcy

  • W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji przez rzeczoznawcę, wszelkie koszty ewentualnego postępowania reklamacyjnego poniesie Klient.


Rozbieżności które nie stanowią podstawy do reklamacji.

  • Reklamacje dotyczące różnicy w kolorystyce i wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, bądź niedostatecznej jakości zdjęć.


Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki

  • W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki.

  • W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, lub zerwania taśm zabezpieczających, Klient jest zobowiązany
    zgłosić ten fakt kurierowi, lub pracownikowi poczty i musi sporządzić protokół ewentualnej szkody.

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu podpisanego przez odbiorcę i dostarczyciela przesyłki.