Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CUSTOMER SATISFACTION IS WORTHLESS ... Gitomer

26-10-2014, 0:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 153.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643334334
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:00:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51673, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49350, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25325, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99715, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21341, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51673, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49350, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25325, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99715, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21341

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Customer Satisfaction is Worthless Customer Loyalty is Priceless

CUSTOMER SATISFACTION IS WORTHLESS ... Gitomer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jeffrey Gitomer
Language: English
Publisher: Capstone
Publication Date: 1 Sep 1999
Dimensions: 16.5 x 2.9 x 24.1 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 1DD516730X

 

 

Nationally syndicated columnist and sales trainer, Jeffrey Gitomer shows you how to convert ''satisfied'' customers into ''loyal'' customers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 UNCOMMON SERVICE Francis Frei;AnneMorriss

 LOYALTY 3.0 Rajat Paharia

 THE ONE MINUTE MANAGER - RAVING FANS! Blanchard

 PREDICTABLY IRRATIONAL Dan Ariely

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell