Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER PSYCHOLOGY FOR MARKETING Foxall

26-10-2014, 5:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 329.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643476816
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 05:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59629, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61932, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15237, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26003, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87366, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59629, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61932, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15237, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26003, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87366

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Psychology for Marketing

CONSUMER PSYCHOLOGY FOR MARKETING Foxall

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gordon Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown
Language: English
Publisher: Cengage Learning EMEA
Publication Date: 25 Jun 1998
Dimensions: 18.8 x 2 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 260
Condition: NEW
Product_ID: 1D615BC718

 

 

The second edition of this successful textbook continues to offer a sophisticated treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. It has an international approach that is reflected in language, examples, and scope and it also has a comprehensive and up-to-date coverage of literature and recent research. The new edition takes into account past reviewers' and users' comments by reducing the amount of material on adaptive/innovative cognitive style and replaces this with a wider range of material on the theme of personality and new product phrase. This edition also includes end-of-chapter questions and suggested further reading.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ACCOUNTING FOR MANAGERS Paul Collier

 WHY WE BUY: THE SCIENCE OF SHOPPING Paco Underhill

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 STRATEGIC MANAGEMENT FOR HOSPITALITY AND TOURISM

 INTERNATIONAL BUSINESS: A FIRST COURSE Wall, Rees

 CONSUMER PSYCHOLOGY Cathrine Jansson-Boyd