Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER BEHAVIOUR Jim Blythe

26-10-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 394.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643423639
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-10-2014 01:51:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69819, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48038, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24535, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56175, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56232, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69819, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48038, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24535, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56175, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56232

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Behaviour

CONSUMER BEHAVIOUR Jim Blythe

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jim Blythe
Language: English
Publisher: Thomson Learning
Publication Date: 1 Dec 2007
Dimensions: 21.8 x 2.8 x 27.4 cm
Format: Paperback
Pages: 475
Condition: NEW
Product_ID: 1D44DAC813

 

 

'This text is a rare find: a book on buyer behaviour to which we all can all relate; one that informs and expands our knowledge whilst actually being an interesting read. Students and practitioners alike will find this a useful and enjoyable addition to their bookshelf' - Peter Murphy, Teesside University Business School. Consumer behaviour is the starting point for all marketing planning and this book provides the necessary insights to understand what makes people buy, and buy again. Written from a European perspective, international in its scope, the book first provides a comprehensive overview of research and then links theory to practical aspects of marketing. All elements of consumption behaviour, from initial need recognition through to the final disposal of the worn-out or used-up product are covered, using up-to-date examples from the real world.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GOVERNING AMERICA Robert Singh

 BUSINESS LAW IN SCOTLAND Gillian Black

 INTERNATIONAL BUSINESS Charles Hill

 MANAGEMENT AND ORGANISATIONAL BEHAVIOUR Mullins

 MARKETING PLANNING Jim Blythe, Phil Megicks