Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER BEHAVIOR J. Paul Peter, Olson

26-10-2014, 1:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 369.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643417478
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:32:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17563, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58124, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81675, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54793, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12678, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17563, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58124, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81675, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54793, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12678

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Behavior

CONSUMER BEHAVIOR J. Paul Peter, Olson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: J. Paul Peter, Olson
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 April 2010
Dimensions: 25.2 x 20 x 1.2 cm
Format: Paperback
Pages: 576
Condition: NEW
Product_ID: AA71B67816

 

 

This book takes a strategic look at consumer behavior in order to guide successful marketing activities. The Wheel of Consumer Analysis is the organizing factor in the book. The four major parts of the wheel are consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy. Each of these components is the topic of one of the four major sections in the book.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGEMENT AND COST ACCOUNTING Colin Drury

 STRATEGIC MARKETING Douglas West, John Ford

 PRINCIPLES OF ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR Fincham

 EMARKETING EXCELLENCE Dave Chaffey, PR Smith

 PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING Jobber