Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Coca-Cola 125 lat Jubileuszowa edycja - limitowana

18-01-2012, 5:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik michalekde
numer aukcji: 2034370720
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 26   
Koniec: 12-01-2012 21:51:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do zaoferowania mam czteropak Coca-Coli w limitowanym, jubileuszowym wydaniu. Cztery butelki w tekturowym opakowaniu ze stylowymi nadrukami. Do spozycia, jako pop-artowy element dekoracyjny lub do kolekcji! Za kilka lat moze byc warte znacznie wiecej! Dokladny opis oferowanego zestawu i troche historii:

Z okazji 125. rocznicy powstania, marka Coca-Cola przygotowała dla konsumentów niespodziankę w jubileuszowych czteropaków, z Coca-Colą w butelce Hutchinsona. Było to pierwsze w historii tego słynnego napoju opakowanie.

Dodatkowym akcentem wersji limitowanej czteropaka, nawiązującym do historii, tradycji i dziedzictwa marki, są niestandardowe, tekturowe opakowania butelek ozdobione klasycznymi grafikami Coca-Coli z połowy XX w.

Coca-Cola została po raz pierwszy rozlana do butelek w 1894 roku przez właściciela firmy Biedenharn Candy Company oraz sklepu ze słodyczami Jospeha Biedenharna z Vicksburga (Mississippi). Był on pod wrażeniem szybko rosnącego popytu na Coca-Colę, sprzedawaną wówczas w jego sklepie prosto z dystrybutora. Biedenharn rozpoczął rozlewanie napoju do szklanych butelek, zwanych od nazwiska ich projektanta, modelem Hutchinsona.

Butelki o prostych ściankach, takie jak model Hutchinsona, funkcjonowały na rynku do 1916 roku, gdy zastąpiła je rozpoznawalna na całym świecie butelka konturowa, która znajduje się w regularnej sprzedaży po dzień dzisiejszy. Unikalny kształt butelki konturowej pozwalał zidentyfikować oryginalną Coca-Colę nawet w ciemnościach, np.: w chłodziarce pełnej innych butelek z napojami, zabezpieczając ją przed licznymi podróbkami. Pomógł również marce Coca-Cola stać się jedną z najbardziej rozpoznawanych na świecie.