Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Citroen C5 3.0 V6 '2001 automat, LPG, hak, krajowy

24-01-2014, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik Szymi79
numer aukcji: 3872571188
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 125   
Koniec: 24-01-2014 12:24:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich zainteresowanych!

 

Możliwa zamiana na motocykl / quad!

 

Oferuję do sprzedaży citroena C5 3.0 V6 Exclusive z 2001 roku.

Samochód mam w swoim posiadaniu od ponad 3 lat. Osobiście sprowadziłem go w 2010 roku z Niemiec z przebiegiem 185 tyś.

W tej chwili auto ma oryginalny przebieg 255 tyś i rośnie.

Poniżej trochę apropos wyposażenia:

- Instalacja LPG (Staga ISA + wtryski Hana zielone + reduktor czerwony ACR01) założona w grudniu 2012, czyli jeszcze rok na gwarancji. Średnie spalanie LPG 15 litrów,

- Skrzynia automatyczna (przy 245 tyś. pełna wymiana oleju 7 litrów),

- Klimatyzacja – climatronik dwustrefowy(wymieniona chłodnica / skraplacz oraz nabita) – 2 miesiące temu,

- ABS, ASR, 8 poduszek powietrznych, wyłączana poduszka pasażera

- tempomat, wielofunkcyjna kierownica,

- radio z telefonem, zmieniarka 6 CD, system 6 głośników JBL,

- oryginalny autoalarm z wyłączanymi czujkami ruchu (pies w aucie),

- czujnik deszczu, czujnik zmierzchu,

- czujniki parkowania z tyłu, odpinany hak (1400 Kg),

- duża kolorowa nawigacja wraz z komputerem pokładowym,

- zawieszenie Hydroactiv + z wersją Sport (utwardzenie auta na zakrętach),

- skórzana tapicerka, elektryczne fotele z przodu, podgrzewanie foteli z przodu (fotel kierowcy nie działa, przerwany obwód – brak czasu na naprawę), osobne podłokietniki do foteli z przodu,

- 4 razy elektryczne szyby, blokada rodzicielska

Itd….

Teraz coś na temat historii auta i stanu faktycznego:

Jako, że zawsze najważniejsza jest dla mnie mechanika auta, a potem wygląd, zawsze na bieżąco serwisowałem auto u znanego w Bydgoszczy fachowca od francuzów (zresztą sam go polecam).

Niestety przy przebiegu 242 tyś. (grudzień 2012) auto zaczęło pobierać mi coraz więcej oleju. Po sprawdzeniu kompresji okazało się, że na 3 cylindrach jest ona za niska. Diagnoza spowodowała, że kupiłem drugi używany silnik od forumowicza, ale ten wytrzymał tylko 1000 Km (zostałem oszukany). Nie chciałem sprzedawać C5 na części, więc wyremontowałem mój pierwszy silnik (pełna regeneracja głowic i zaworów). Ponadto wymieniłem rozrząd, pasek wielorowkowy, cewki, olej i filtry, olej w skrzyni biegów (to jedyna okazja, żeby wymienić cały olej w wyjętej skrzyni).

Dwa miesiące temu wymieniłem siłowniki tylnego zawieszenia (regeneracja), gumy z przodu, wydech (Walker).

Na dzień dzisiejszy do zrobienia są: uszczelnienie koron (standardowy problem w 3.0 V6) oraz prawy zacisk do regeneracji, bo czasami się zacina, a próby nasmarowania na krótko pomagają.

Mechanicznie auto jest w stanie bardzo dobrym, odpala czy zimne czy ciepłe.

Wizualnie jest trochę gorzej (widać na zdjęciach). Jak kupiłem C5, to miała przytarte zderzaki z przodu oraz małą wgniotkę na tylnej klapie. W okresie 3-letniego użytkowania doszły do tego: delikatne stukniecie w tylny zderzak przez nieostrożnego kierowcę zimą; zamaszysty kierowca auta parkującego z prawej strony delikatnie wgniótł prawe drzwi i uciekł; tak samo zachował się ktoś z wózkiem sklepowym i zostawił swój podpis na przednim lewym błotniku. Dokładnie nie sprawdzałem czujnikiem lakieru, ale prawdopodobnie tylna klapa była wcześniej malowana. Auta nie ma żadnych oznak korozji.

Pewnie znajdzie się jeszcze kilka mankamentów, ale auto ma już prawie 13 lat ;)

Jeżeli ktoś szuka takiego auta lub dobrze wyposażonego samochodu z zapasem mocy (207 KM) w rozsądniej cenie i stanie, to zapraszam do oględzin i jazdy próbnej.

Dla chętnych udostępnię nr VIN oraz odpowiem na wszystkie pytania.

Zgadzam się, a nawet nalegam na sprawdzenie auta w jakiejś stacji diagnostycznej, abyśmy potencjalny klient i ja mogli spokojnie spać.

 

P.s. OC / AC i przegląd do października 2014

 

Przed licytacją konieczny kontakt telefoniczny oraz oględziny auta!

 

Kontakt: 605 [zasłonięte] 618