Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Chwałek J.: Obsługa klienta, jakość usług, 2003

20-01-2012, 0:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik gucio282870
numer aukcji: 2030544298
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-01-2012 09:44:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kom. 600-[zasłonięte]-318
Chwałek Jacek.: Obsługa klienta, jakość usług, Wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa, 2003

Podręcznik stanowi podstawową pomoc w nauczaniu na poziomie szkolnictwa ponadgimnazjalnego przedmiotów związanych z obsługą klienta w ogóle oraz w kontekście specyfiki różnych sfer działalności społeczno-usługowej. W szczególności spełnia wymogi zatwierdzonego 30.04.2002 r. przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu programu nauczania dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym - blok tematyczny: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług.

Recenzja rzeczoznawców: dr Krystyna Długosz-Kurczab, mgr Teresa Gorzelana, prof. dr. hab. Zdzisław Leszczyński, prof. dr hab. Halina Szulce


Chwałek J.: Obsługa klienta, jakość usług, 2003