Chrysler Grand Voyager Silnik: Common Rail Diesel (CRD)Pojemność: 2500cm3Moc: 141KM (105 kW)Rok produkcji: 2003Data pierwszej rejestracji: 05.2003Przebieg: 205000kmKolor: ciemnoszara perłaNr identyfikacyjny pojazdu (VIN): 1C8GYN5773Y530495Pochodzenie: Samochód zakupiony w salonie w Polsce (pierwszy właściciel)Wyposażenie: Relingi dachowe, przyciemnione (foto chromatyczne – przyciemniają się jeszcze bardziej przy mocniejszym natężeniu słonecznym) fabrycznie szyby w środkowej i tylnej części, oryginalne radio CD z zestawem 6 głośników, tempomat, komputer pokładowy, automatyczna klimatyzacja (climatronic) dwustrefowa (lewa i prawa strona), ABS, wspomaganie kierownicy, immobilizer, autoalarm z centralnym zamkiem (2 piloty) i kartą SPIID (antynapad), elektryczne i podgrzewane lusterka, welurowa tapicerka, manualna skrzynia biegów (w tym okresie nie było automatów w CRD), 7 osobowy, (składane/wyjmowane fotele z podłokietnikami w środkowej części i kanapa w tylnej – kanapę można też ustawić na środku), elektryczne szyby (w ostatnim rzędzie elektrycznie uchylane), mnóstwo schowków, uchwytów na napoje, podłączenia elektryczne 12V w tylnej części np. na lodówkę, ładowarki, Webasto, CB z niedużą anteną zamontowaną estetycznie do relingu , zestaw głośnomówiący Siemens sprzężony z radiem, 4 poduszki powietrzne (AIRBAG), opony letnie i zimowe. Hak holowniczy (składany) firmy Brinks zamontowany fabrycznie i użyty może 3 razy w życiu. Wymienione zostały przednie żarówki (znanej i bardzo drogiej marki) na zestaw o bardzo białej barwie świecenia co poprawia znacząco poruszanie się w nocy. Drążek zmiany biegów pokryty skórą (materiał wymieniony został z powodu oryginalnie tandetnego wykończenia gumowego). Serwisowany w ASO.
Historia: Samochód używany jako drugi w rodzinie i służy do wyjazdów rodzinnych na dłuższe trasy (głównie wakacje zagraniczne – ponad 90000km nie po naszych Polskich drogach) przez co nie było przeciążony pracą w mieście. Garażowany, myty przy każdym drobnym zabrudzeniu przez co stan lakieru jest idealny i bez najmniejszej oznaki korozji. Właściciel niepalący i bardzo dbający o idealny wygląd wnętrza. Tapicerka, deska rozdzielcza, wykładzina, podsufitka w znakomitym stanie. Silnik regularnie serwisowany tj. wymieniany regularnie olej (jak zalecane co ok 20000km) wraz z filtrem oleju i powietrza, wymiana paska rozrządu wraz z rolkami, napinaczami i pompą wody (przy 90000km i 190000km)- przy drugiej wymianie została też wykonany pełniejszy przegląd pozostałych podzespołów jak: poduszki pod silnikiem, wtryskiwacze, termostat, pompa paliwa. Wykonane zostały także: wymiana oleju w skrzyni biegów (co ma bardzo duże znaczenie w tej skrzyni biegów, która nieregularnie konserwowana w tym modelu mogła odmawiać posłuszeństwa - przed wakacjami w czerwcu 2011), po niedawnej wymianie drążków kierowniczych, gum stabilizatorów. W każdym sezonie wiosennym przeprowadzana była regularna konserwacja systemu klimatyzacji (odgrzybianie, napełnianie, wymiana filtra przeciw pyłkowego). Prawidłowa konserwacja silnika pozwalała mi na osiąganie spalania na poziomie: 6,3-6,9l na trasie w zależności od ilości osób i bagażu (sam pojazd waży prawie 2 tony), 7,0-7,7 w mieście w sezonie z temperaturą powyżej 4 stopni i ok 8l w mieście w zimie przy krótkim przebiegu gdzie przez pierwsze kilometry działa Webasto czerpiące trochę dodatkowo ropy za cenę szybszego rozgrzania silnika i kabiny. Wszystkie żarówki z oświetlenia wewnętrznego w tym kokpitu są sprawne/nie przepalone. Brak jakichkolwiek pisków, stuków, trzasków (takie objawy zawsze były eliminowane do końca przez serwis). Samochód obecnie już przygotowany do sezonu zimowego (po wymianie opon) bez potrzeby jakiegokolwiek wkładu finansowego. Samochód sprzedaję ponieważ już nie potrzebuję auta o takich sporych gabarytach ale nadal zostaję przy amerykańskiej marce (moim zdaniem tani w serwisowaniu, eksploatacji, niezawodności jeśli ktoś o samochód dba).Dalszych informacji udzielę osobiście kontaktując się ze mną pod numerem: 604-[zasłonięte]-704. Radosław.