Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHIPTUNING + HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA V-TECH 3-L GWAR

23-01-2014, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 700 zł     
Użytkownik wojtek-scheol
numer aukcji: 3862438890
Miejscowość Zwonowice
Wyświetleń: 128   
Koniec: 21-01-2014 00:59:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
wojtek-[zasłonięte]@wp.pl  ||  691 [zasłonięte] 657l
Usługi elektroniczne dla Twojego auta
                   Satysfakcja gwarantowana
 

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 9:30 - 17:00
Soboty po wczesniejszym
umówieniu

tel. 691[zasłonięte]657, 692[zasłonięte]020

 
Gotówka lub przelew
 

Odbiór osobisty:
ul. Stodolska 18
44-292 Zwonowice ( koło Rybnik )

Aby dowiedzieć się więcej
WEJDŹ TU

 
 
 

Chiptuning


 

Bezpieczeństwo usługi chiptuningu zapewnione jest dzięki posługiwaniu sie rozwiązaniami renomowanych firm:


VCPOWER SWIFTEC


 

MAGIC MOTORSPORT MAG PRO


 

DZIĘKI ORYGINALNYM ROZWIĄZANIOM MOŻEMY PRZEPROWADZAĆ SKOMPLIKOWANE MODYFIKACJE SAMOCHODÓW ON-LINE, DLATEGO TEŻ

SAMOCHODY NASZYCH KLIENTÓW SĄ W FACHOWYCH RĘKACH

 

Głównymi parametrami , jakie modyfikujemy w oprogramowaniu to, dawka paliwa , zwiększa się również doładowanie, co skutkuje zwiększonym ciśnieniem w kolektorze. W zależności od ilości zwiększonego paliwa , przyśpiesza się kąt wtrysku ,tak aby paliwo spalało się dłużej nie powodując nadmiernego dymienia. W silnikach z systemem wtryskowym Common Raily zwiększa się dodatkowo ciśnienie paliwa na głównej szynie Common Raily .

 

 

Najważniejszym elementem od którego zależy bezpieczeństwo silnika oraz układu przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego i tutaj trzeba wykazać się odpowiednimi umiejętnościami w zweryfikowaniu oraz korekcie przebiegu krzywej mocy i momentu tak, a żeby przyśpieszenie pojazdu przebiegało bardzo łagodnie bez żadnych szarpań itp.

 

Ma to duże znaczenie dla zachowania żywotności podzespołów w aucie takich jak sprzęgło i koło dwumasowe.
Modyfikacje przeprowadza się tak aby zachować proporcje paliwowo-powietrzną i nie dopuścić do nadmiernego dymienia ,ponieważ jeśli auto mocno dymi jest to niedopuszczalne i stanowi granice modyfikacji której się nie powinno przekraczać .

 


CHIPTUNING pozwala na optymalizację sygnałów sterujących, co powoduje zwiększenie elastyczności i efektywności pracy silnika w pełnym zakresie obrotowym. Jako rezultat otrzymujemy bezpieczny wzrost mocy w silnikach turbo diesel’a do 20%, a momentu obrotowego do 25%, należy pamiętać że dla uzyskania elastyczności pojazdu ważniejszym czynnikiem jest podniesienie i wymodelowanie przebiegu momentu obrotowego w pełnym zakresie, a nie jak uważa większość nie doświadczonych użytkowników podniesienie mocy (KM). Średnie zużycie paliwa jest mniejsze, pod warunkiem zachowania dotychczasowego stylu jazdy.

 

 

Warunkiem udanego chip tuningu jest 100% sprawność pojazdu. .Modyfikacja oparta na korekcie programu sterującego jednostką ECU polega na zmianie takich parametrów jak dawka paliwa i kąt wtrysku. Ponadto zmiana obejmuje korektę parametrów EGR, co pozwala korygować ciśnienie turbodoładowania. Istnieje możliwość eliminacji nadmiernego dymienia. Przewagą zmiany oprogramowania nad boxami jest bardziej precyzyjne dopasowanie parametrów w czasie rzeczywistym, co pozwala na osiągnięcie optymalnych wartości sterujących pracą silnika. Warunkiem udanej zmiany oprogramowania jest posiadanie programu, który odpowiednio zmodyfikowany daje oczekiwany efekt i gwarancję niezawodności.

 

 

Dokonujemy wgrania softu poprzez OBD lub przez ingerencję w centralkę czyli wlutowanie pamięci EPROM. Prosimy pamiętać, że nie wszystkie samochody nadają się do zmiany softu poprzez OBD. Fabrycznie zastosowane pamięci w sterowniku mogą być jednorazowego zapisu. Wtedy zostaje tylko wymiana EPROMów zastosowanych w centralce.