Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Chevrolet G30 '77 (nie G20 G10)

03-06-2014, 20:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 000 zł     
Użytkownik szymon86iroc
numer aukcji: 4260159861
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1459   
Koniec: 03-06-2014 20:47:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

Na sprzedaż auto zwane przez nas scooby busem. Jego misja u nas dobiegła końca (wielomiesięczna przeprowadzka, wożenie towaru po sklepach odzieżowych itp.) jak również u kolegi naszego klienta obecnego właściciela, w którego to imieniu wystawiamy auto.


Jest to model 1 tonowy G30 czyli, że można w niego tyle załadować. System piast ośmioszpilkowy. Wyposażony jest w bardzo mocny hak ze sprawną elektryką i osobnymi bezpiecznikami.

Most gigant 10.5 cala open 3.73 z nieobciążonymi łożyskiem półosiami - jak w dużych ciężarówkach. Po przeglądzie, nowe uszczelniacze, olej. Hamulce po przeglądzie, elementy cierne jak nowe. System tylny zwiększony fabrycznie do 13". Układ hamulcowy nowa hydraulika, przewody, pompa i wszystko włącznie z linkami. Auto hamuje.

Silnik nieśmiertelny 4.8 litra rzędowy 115KM@3600obr z rozrządem na kołach zębatych (metalowych). Trzy lata temu przeszedł delikatny refresz w postaci zdjęcia miski i wyczyszczenia, mycia hydropopychaczy. Jeździ na znakomitym amerykańskim oleju top1 oil oraz amsoil 10w40.

Przy temperaturze -30 st C zapala od ręki po dobowym staniu. Jeśli stał dwa tygodnie na mrozie to można mu podać kieliszek żeby zaskoczył w sekundę, jeśli nie wlejemy to zaskoczy po kilku sekundach.

Niezwykle wydajne ogrzewanie, dodatkowa nagrzewnica w kabinie za kierowcą. Po kilku minutach przy dużych temperaturach ujemnych w środku jest istny piekarnik.

 

Odporny na upały, w stolicy w ponad 30 stopniowy upał obciążony ładunkiem oraz załadowaną lawetą nie ma tendencji do grzania się, układ chłodzenia jest w dodatku typu otwartego czyli nic nie wybuchnie.

Skrzynia TH700R4 - został skonwertowany z TH350. Dzięki temu mamy jakby dwa biegi więcej - czwarty oraz lockup. Skrzynia jest idealna, czwórka i lockup wchodzi przy 50kph, silnik podczas kruzowania po mieście pracuje wtedy cicho i ekonomicznie.

W kwestii ekonomiki trasa minimum 15 litrów, miasto od ok 20tu. Mówimy tu o żwawej jeździe. Może zdarzył się przypadek, że spalił 12 w trasie ale ciężko to nazwać jazdą.

Zawieszenie - nowe amortyzatory, wszystkie tuleje super, ustawiona geometria, regularnie smarowane końcówki. Prawie nowe opony zimowe na aucie, przyzwoite letnie luzem.

Nowy gaźnik. Super akumulator. Nowe lampy przednie z bardzo dobrymi żarówkami, widoczność w nocy doskonała.

 

Sporo nowych części zapasowych. Np. dodatkowy zregenerowany rozrusznik i alternator, części do układu zapłonowego i wiele wiele innych.

 

Do zrobienia: wyłącznie kosmetyka trochę w środku, trochę na zewnątrz.

 

Pytania ogólne proszę kierować na nr tel 606 [zasłonięte] 42 91, pytania w kwestiach technicznych do nas na telefon firmowy.