Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cewebryci. Sława w sieci - NOWA!!!

19-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 16.50 zł      Aktualna cena: 16.50 zł     
Użytkownik Marta_Alexandra
numer aukcji: 2035272733
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 2    Wyświetleń: 17   
Koniec: 13-01-2012 14:09:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Książka nowa, nigdy nie czytana!!!

"Cewebryci" to książka opisująca relację między IW części pierwszej tekst nakreśla historię sławy, prezentuje koncepcje na temat tego, skąd bierze się jej żądza oraz zainteresowanie osobami nią obdarzonymi, i zastanawia się, jaką rolę sława odgrywa we współczesnym społeczeństwie. nternetem a sławą. Wychodząc z założenia, że tak jak kino i teatr stworzyły gwiazdę, radio i telewizja - celebrytę, a prasa tabloidowa - celetoida, można powiedzieć, że i sieć powołuje do życia własny rodzaj bytu: cewebrytę.

Druga część to barwna galeria cewebrytów. Bezdomny kierowca tira, eks-śpiewaczka operowa i była narkomanka, turecki casanowa, duet trubadurów oraz biuściasta nauczycielka angielskiego z Rosji - każda z tych postaci ma własną, często zaskakującą, a czasem wzruszającą historię. . I mimo że pod oknami ich domów nie czyhają paparazzi, nie są bywalcami salonów, nie mają swoich figur woskowych i nikt nie poświęca im miejsca ani w książkach (do teraz), ani na kolumnach tabloidów, to nie można powiedzieć, iż nie są w jakimś zakamarku sieci, choćby dla kilkunastu osób, sławni. Sława ta jednak znacznie różni się od sławy celebrytów czy gwiazd filmowych. Jest bardziej intymna, głęboko osadzona w subkulturowości. Nie opiera się z jednej strony na alienacji, a z drugiej – na zazdrości, ale na poczuciu równości.

Część trzecia skupia się na zdefiniowaniu oraz teoretycznym ujęciu cewebryty i skonfrontowaniu go z celebrytą. Patrzy na tego pierwszego zarówno od strony całego systemu funkcjonowania sławy, jak i samej jednostki. Stara się też zaproponować rozwiązanie jednego z największych problemów cewebryty, a także próbuje dociec, jaka przyszłość może czekać jego, a jaka celebrytę.

„Każdy, gdzieś w zakamarkach swojego umysłu, chce być gwiazdą” – mówi Chad Hurley, objaśniając sukces założonego przez siebie serwisu YouTube. Bob Garfield zastanawia się w „Wired”, dlaczego portal ten wart jest prawie sześć razy więcej niż produkt krajowy brutto Mikronezji [...]. Odpowiedzi nie trzeba szukać dalej aniżeli w naszych, „potencjalnie bardzo lukratywnych” [...] aspiracjach „wyrwania się z samotnego, anonimowego życia w cichej desperacji, stanięcia przed światem i bycia kimś”. Nic dziwnego, że – jak porównuje Chaudhry – YouTube stał się wirtualnym odpowiednikiem Los Angeles, obowiązkowym [...] celem podróży milionów aspirujących celebrytów.


Najlepsza Książka na Zimę oraz Najlepsza Książka na Gwiazdkę - 2011!